Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umění a podnikání: Kreativní inkubátory
Mitošinková, Barbora ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; ŽÁKOVÁ, Eva (oponent)
Nové modely financování kulturních a kreativních projektů jsou intenzivně diskutovaným tématem napříč spektrem všech v kultuře zainteresovaných aktérů: mezi manažery, umělci, studenty, výzkumníky, akademiky, státní správou na všech úrovních, atd. Diplomová práce proto zkoumá téma navazování spolupráce mezi umělci - jednotlivci či institucemi - a sektorem soukromého podnikání. Práce rozebírá možné formy spolupráce (sponzorství, dárcovství, firemní filantropie, propojující platformy, umělecké intervence) a podrobně se věnuje kreativním inkubátorům, jako perspektivní možnosti propojení kulturně-kreativního odvětví a privátní, podnikatelské sféry. Povaha a potenciál tohoto vztahu je následně analyzován na případech vznikajících i již fungujících kreativních inkubátorů v České republice.
Marketingové řízení činoherních scén
Mitošinková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Holubová, Renáta (oponent)
Výzkumným cílem diplomové práce je probádat, jakým způsobem naplňuje marketingové řízení významných českých činoherních scén strategie a koncepce popsané v teoretických přístupech k marketingu, především v odborné zahraniční literatuře. Cílem práce je marketingová analýza nejvýraznějších divadelních scén v ČR, výzkum funkčnosti a významu marketingových plánů, strategií a nástrojů, analýza propojení marketingu divadel do jejich řízení, znalost diváka a péče o něj. Použité metody jsou rešerše odborné literatury, deskripce známých marketingových konceptů (marketingový mix, segmentace, positioning, audience building, audience development), komparace různých přístupů k marketingovému řízení, kvalitativní výzkum, analýza dat získaných výzkumem a z expertních rozhovorů.
Využití guerilly v kultuře
Mitošinková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Krejčí, Hana (oponent)
V bakalářské práci na téma využití guerilly v kultuře je mým výzkumným cílem zjistit, zda existují předpoklady, důvody a inspirativní pozitivní zkušenosti podporující používání guerilla marketing v praxi kulturních organizací. Zabývám se analýzou guerilla marketingu vsazeného do kontextu aktivit kulturních organizací a jeho možným využitím v této oblasti s ohledem na slábnoucí funkčnost tradičního marketingu. Z důvodu silné provázanosti guerilly s tradičním marketingem blíže zkoumám tuto vazbu prostřednictvím marketingového mixu. Pro přiblížení vztahu kultury a guerilly v ČR představuji vlastní anketní výzkum, pomocí kterého jsem zjišťovala, zda kulturní organizace, převážně příspěvkové organizace: znají guerilla marketing, mají o něm konkrétní představu, používají jej, plánují jej použít. Jako inspirativní a pozitivní zkušenosti s guerillou předkládám dvě případové studie, jednu z Itálie a jednu z České republiky. V závěru práce se zabývám vlastním sestavením a realizací konkrétní guerilla kampaně a jejím vyhodnocením. Moje snaha přispět k diskuzi o guerilla marketingu v kultuře je mimo jiné motivována osobní oblibou a preferencí nápaditého, jedinečného a zároveň funkčního marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.