Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh komunikační strategie hudebního studia Startouch
Mitchev, Dobrin Dantchov ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Ivanov, Borislav (oponent)
Téma diplomové práci je Analýza a návrh komunikační strategie hudebního studia Startouch. Jedná se o multimediální studio, které nabízí audiovizuální produkci, nahrávání a postprodukci zvuku. Studio nabízí velmi široké spektrum služeb týkajících se tvorby videí, hudby a umění. Pro naplnění cíle práce jsem zkombinoval teoretické znalosti komerčních komunikací a terénní výzkum, které mě navedly k závěrečnému zhodnocení komunikace studia a návrhu na vylepšení. Diplomovou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabyvá podrobnou teorií marketingové a komerční komunikace a praktická konkrétní vybranou firmou. V práci charakterizuji podnik, jeho služby a následně je provedena analýza stávající komunikace. Poslední část obsahuje dotazníkove šetření, jeho zhodnocení a výsledné doporučení budoucí komunikace studia
Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
Mitchev, Dobrin Dantchov ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Ivanov, Borislav (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové strategii a propagaci hudebních umělců prostřednictvím internetu. Cílem práce je analyzovat a vymezit nejefektivnější nástroje marketingu na internetu využívané v hudebním průmyslu. V teoretické části je všeobecně vymezené fungování hudebního sektoru v minulosti a v dnešní digitální době. Práce také poukazuje na velký význam internetu pro úspěch hudebního umělce. Praktická část podrobně rozebírá nejúspěšnější digitální kampaně roku 2013 a autorův vlastní projekt, ze kterých jsou čerpány užitečné poznatky do budoucna. Práce poslouží umělcům a jejich manažérům pro lepsí poznání a pochopení fungování marketingu hudby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.