Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh televizního portálu
Milerski, Tomáš ; Mráček,, Pavel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem dynamických webových stránek. Cílem je stvořit návrh portálu pro sdíleni videa. Práce obsahuje návrh programových a hardwarových prostředků. Součásti řešení je také technická, ekonomická a marketingová stránka věcí.
Expanze firmy na polský trh
Milerski, Tomáš ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce navrhuje optimální opatření pro rozšíření obchodních aktivit firmy díky vstupu na polský trh. Samotné řešení vychází z důkladné analýzy místního prostředí za využití standardních i pokročilých metod evaluace. Důraz je přitom kladen na kvalitu dat a jejich správnou interpretaci. Celek zahrnuje ucelený pohled na situaci na daném trhu a návrh nejvhodnějšího způsobu realizace se zohledněním všech rizik a příležitosti, se kterými se firma během expanze může setkat.
Návrh televizního portálu
Milerski, Tomáš ; Mráček,, Pavel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem dynamických webových stránek. Cílem je stvořit návrh portálu pro sdíleni videa. Práce obsahuje návrh programových a hardwarových prostředků. Součásti řešení je také technická, ekonomická a marketingová stránka věcí.
Expanze firmy na polský trh
Milerski, Tomáš ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce navrhuje optimální opatření pro rozšíření obchodních aktivit firmy díky vstupu na polský trh. Samotné řešení vychází z důkladné analýzy místního prostředí za využití standardních i pokročilých metod evaluace. Důraz je přitom kladen na kvalitu dat a jejich správnou interpretaci. Celek zahrnuje ucelený pohled na situaci na daném trhu a návrh nejvhodnějšího způsobu realizace se zohledněním všech rizik a příležitosti, se kterými se firma během expanze může setkat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.