Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Standuino
Merta, Ondřej ; Boleslavsky, Andrej (oponent) ; Šedivá, Barbora (vedoucí práce)
Projekt Standuino reflektuje a naplňuje nejnovější trendy na poli mediálního umění, experimentální hudby i artistic research. Testuje limity DIY designu, lokální výroby i distribuce takovýchto produktů. Zároveň je Standuino nomádská intervenční forma vzdělávání umělců na poli mediálních a hudebních realizací. Projekt Standuino zahrnuje širokou škálu tvůrčích, edukačních, technických a sociálních činností, od realizace výstav, podpory jiných uměleckých projektů, přes organizaci workshopů, happeningů, koncertů volně improvizované hudby, přes dokumentování (v rámci akademické spolupráce s jinými fakultami) a mapování fenoménu tzv. „bastlení“ (lokální DIY), až po vývoj a design progresivních experimentálních hudebních nástrojů. Samotná platforma Standuino je elektronické opensourcové zařízení pro kreativní využití, zejména přizpůsobené pro potřeby umělců a muzikantů ve střední a východní evropě.
D-SEED I.
Kratochvíl, Martin Dominik ; Mazanec, Martin (oponent) ; Merta, Ondřej (vedoucí práce)
Jedná se o audiovizuální snímek, který prezentuje hudební kompilaci pěti interpretů doplněnou sochařskými objekty a zároveň je jedním z dalších výstupů platformy ntity.one.Default. Platforma ntity.one.Default je již dva roky kolektivně kurátorovaná platforma propojující nezávislou elektronickou scénu a výtvarné umění. Audiovizuální snímek D-SEED I. se u sochařských objektů zaměřuje na materialitu, především látkovou. Haptická a taktilní percepce umění je osou zájmu umělecké činnosti autorů těchto sochařských objektů. Jejich výtvory nastiňují surreálný svět, který je částečně ovlivněn reflexí klimatické krize, které čelíme. Sochařské objekty Michaely Rožnovské v spolupráci s Martinem Dominikem Kratochvílem zpřítomňují představy nových živočichů na zemi, vycházejí z abstrahovaných tvarů rostlin či nejjednodušších organismů žijících na této planetě. Představují se jako dědicové naší kultury, mytologie a náboženství. Zvuková stránka celého audiovizuálního snímku je vytvořena z kompilace pěti interpretů – RLUNG, Thistle, Natálie Pleváková, sees_pod, timmi. Výsledný zvukový mix je dílem autora sees_pod (Martin Dominik Kratochvíl). Celá kompilace je poskládaná z ambientních ploch, terénních nahrávek a processingu. Celek je pak vystavěn jako koláž neustále se měnících situací, emocí. Ve chvíli, kdy se divákovi může zdát, že z proměnlivé směsi vystupuje něco identifikovatelného, mění se kompozice v něco jiného.
D-SEED I.
Kratochvíl, Martin Dominik ; Mazanec, Martin (oponent) ; Merta, Ondřej (vedoucí práce)
Jedná se o audiovizuální snímek, který prezentuje hudební kompilaci pěti interpretů doplněnou sochařskými objekty a zároveň je jedním z dalších výstupů platformy ntity.one.Default. Platforma ntity.one.Default je již dva roky kolektivně kurátorovaná platforma propojující nezávislou elektronickou scénu a výtvarné umění. Audiovizuální snímek D-SEED I. se u sochařských objektů zaměřuje na materialitu, především látkovou. Haptická a taktilní percepce umění je osou zájmu umělecké činnosti autorů těchto sochařských objektů. Jejich výtvory nastiňují surreálný svět, který je částečně ovlivněn reflexí klimatické krize, které čelíme. Sochařské objekty Michaely Rožnovské v spolupráci s Martinem Dominikem Kratochvílem zpřítomňují představy nových živočichů na zemi, vycházejí z abstrahovaných tvarů rostlin či nejjednodušších organismů žijících na této planetě. Představují se jako dědicové naší kultury, mytologie a náboženství. Zvuková stránka celého audiovizuálního snímku je vytvořena z kompilace pěti interpretů – RLUNG, Thistle, Natálie Pleváková, sees_pod, timmi. Výsledný zvukový mix je dílem autora sees_pod (Martin Dominik Kratochvíl). Celá kompilace je poskládaná z ambientních ploch, terénních nahrávek a processingu. Celek je pak vystavěn jako koláž neustále se měnících situací, emocí. Ve chvíli, kdy se divákovi může zdát, že z proměnlivé směsi vystupuje něco identifikovatelného, mění se kompozice v něco jiného.
Kritéria hodnocení systémů pro podporu výuky na ZŠ
Merta, Ondřej ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Cílem mé práce bylo zpracovat přehled využití systémů pro podporu výuky v oblasti základního školství a analyzovat všeobecně dostupné systémy LMS, které by byly v rámci výuky na ZŠ využitelné. Navrhnout poté soubor kritérií pro hodnocení těchto systémů a vyhodnotit je. Výsledky šetření pak přehledně prezentovat ve webové aplikaci.
Kritéria hodnocení systémů pro podporu výuky na ZŠ
Merta, Ondřej ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Cílem mé práce bylo zpracovat přehled využití systémů pro podporu výuky v oblasti základního školství a analyzovat všeobecně dostupné systémy LMS, které by byly v rámci výuky na ZŠ využitelné. Navrhnout poté soubor kritérií pro hodnocení těchto systémů a vyhodnotit je. Výsledky šetření pak přehledně prezentovat ve webové aplikaci.
Standuino
Merta, Ondřej ; Boleslavsky, Andrej (oponent) ; Šedivá, Barbora (vedoucí práce)
Projekt Standuino reflektuje a naplňuje nejnovější trendy na poli mediálního umění, experimentální hudby i artistic research. Testuje limity DIY designu, lokální výroby i distribuce takovýchto produktů. Zároveň je Standuino nomádská intervenční forma vzdělávání umělců na poli mediálních a hudebních realizací. Projekt Standuino zahrnuje širokou škálu tvůrčích, edukačních, technických a sociálních činností, od realizace výstav, podpory jiných uměleckých projektů, přes organizaci workshopů, happeningů, koncertů volně improvizované hudby, přes dokumentování (v rámci akademické spolupráce s jinými fakultami) a mapování fenoménu tzv. „bastlení“ (lokální DIY), až po vývoj a design progresivních experimentálních hudebních nástrojů. Samotná platforma Standuino je elektronické opensourcové zařízení pro kreativní využití, zejména přizpůsobené pro potřeby umělců a muzikantů ve střední a východní evropě.
Vývoj československého zahraničního obchodu v letech 1945-1953
Merta, Ondřej ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Chalupecký, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza vývoje mezinárodního obchodu v Československu po skončení druhé světové války a v období tzv. sovětizace. Autor nejprve prozkoumá stav zahraničního obchodu v prvních poválečných letech. Zaměří se na analýzu změn ve struktuře mezinárodního obchodu v Československu v letech 1945 -- 1953, zejména na problém omezování obchodu se zeměmi západní Evropy a posílení obchodních vztahů se státy východního bloku. Přínos práce spočívá ve vytvoření uceleného pohledu na problematiku československého zahraničního obchodu v době po druhé světové válce až do konce prvního pětiletého hospodářského plánu, tedy doby po komunistickém převratu.
Československo a mezinárodní obchod ve dvacátých letech 20. století
Merta, Ondřej ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Jakubec, Ivan (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza vývoje mezinárodního obchodu v Československu po rozpadu Rakouska-Uherska. Autor prozkoumá hypotézu o významném podílu českých zemí na průmyslové výrobě v Rakousku-Uhersku, nevýhodnému vývozu zboží přes Vídeň a obchodní střediska v Německu. Pokládá otázku reorganizace průmyslu a vybudování zahraničního obchodu po první světové válce, jakož i financování průmyslu na počátku dvacátých let 20. století. Zůstaly velké podniky nadále v německých rukou? Přišel do Československa kapitál z jiných zemí nebo se vytvořily ryze české podniky? Přínos práce spočívá hlavně ve vytvoření uceleného pohledu na problematiku ranného československého zahraničního obchodu a nástrojů, jimiž se dosahoval.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.