Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odhalování plagiátů
Menšík, Jakub ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat systém pro odhalování plagiátů na základě rozsáhlé množiny textových dat.
Predikce vývoje pohybu kurzu na forexu
Balog, Miroslav ; Menšík, Jakub (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možností predikce vývoje kurzu na forexu. Kombinací Elliottových vln a Fibonacciho posloupnosti zkoumá do jaké míry a v jakých časových horizontech je možné predikovat tento vývoj. Pro potvrzení správnosti predikce je použita fundamentální analýza ve spojení s MACD oscilátorem.
Návrh marketingové strategie
Menšík, Jakub ; Burian, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného výzkumu vhodnou marketingovou strategii, která by měla vést ke zlepšení prodejnosti výrobků firmy PLEAS a.s. Teoretické poznatky jsou aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti. V praktické části jsou analyzovány a prezentovány výsledky marketingového výzkumu a návrhy z nich vyplývající.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Menšík, Jakub ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. K vytvoření intra se využívá OpenGL API a jeho nadstavby. V práci jsou popsány techniky pro generování grafického obsahu, zahrnující procedurální generování, Perlinův šum, mipmapping, volumetrické paprsky, face culling, instancing, mlhu, skybox, a metody pro snížení velikosti výsledného spustitelného souboru. Výsledkem je grafické intro obsahující záběry z nočního města.
Zobrazování voxelových scén pomocí ray tracingu v reálném čase
Menšík, Jakub ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit program k vizualizaci voxelových scén v reálném čase s využitím ray tracingu. Součástí bylo studium různých metod takového vykreslování se zaměřením na stíny. K řešení bylo využito enginu Unity a experimentálních balíčků Unity Jobs a Burst. Práce představuje různé ray tracing průchody a metodu SVGF, která slouží především k filtrování vzniklého šumu se zachováním hran. Podařilo se vytvořit program, který vykresluje tvrdé stíny, měkké stíny a ambient occlusion rychlostí přibližně padesát snímků za sekundu.
Návrh a optimalizace automatického obchodního systému pro forex
Dufek, Radim ; Menšík, Jakub (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací automatického obchodního systému založeného na bázi trendových ukazatelů. Práce popisuje celý proces vývoje systému od dílčích částí až po spojení do jednoho celku. Soustřeďuje se na optimalizaci jednotlivých částí i celého systému. Práce se také zabývá testováním systému na historických datech a následnou aplikací na data aktuální.
Zobrazování voxelových scén pomocí ray tracingu v reálném čase
Menšík, Jakub ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit program k vizualizaci voxelových scén v reálném čase s využitím ray tracingu. Součástí bylo studium různých metod takového vykreslování se zaměřením na stíny. K řešení bylo využito enginu Unity a experimentálních balíčků Unity Jobs a Burst. Práce představuje různé ray tracing průchody a metodu SVGF, která slouží především k filtrování vzniklého šumu se zachováním hran. Podařilo se vytvořit program, který vykresluje tvrdé stíny, měkké stíny a ambient occlusion rychlostí přibližně padesát snímků za sekundu.
Odhalování plagiátů
Menšík, Jakub ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat systém pro odhalování plagiátů na základě rozsáhlé množiny textových dat.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Menšík, Jakub ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. K vytvoření intra se využívá OpenGL API a jeho nadstavby. V práci jsou popsány techniky pro generování grafického obsahu, zahrnující procedurální generování, Perlinův šum, mipmapping, volumetrické paprsky, face culling, instancing, mlhu, skybox, a metody pro snížení velikosti výsledného spustitelného souboru. Výsledkem je grafické intro obsahující záběry z nočního města.
Kvartérní měkkýši Blanského lesa
Menšík, Jakub ; Juřičková, Lucie (vedoucí práce) ; Pokorný, Petr (oponent)
Bohatá měkkýší společenstva zachovaná ve fosiliferním sedimentu Blanského lesa poskytla svědectví o pozdním glaciálu a holocénu v této oblasti, která je jednou z faunisticky nejprobádanějších ve střední Evropě. Nálezy kvartérní fauny v jižních Čechách jsou velmi vzácné, proto jsou tyto dva půdní profily nedaleko Českého Krumlova tak důležité pro pochopení postglaciálního vývoje střední Evropy. Sukcese ukázaly velmi rychlý nástup lesních druhů, které od boreálu do subboreálu dominovaly na obou lokalitách. Rozvoj lesa v klimatickém optimu holocénu dosáhl maxima díky absenci neolitického člověka. Stepní druhy téměř úplně vymizely během tohoto období. Mladoholocenní vývoj je zde spojen s úbytkem lesa na jedné lokalitě a odlesněním na druhé lokalitě, což je pravděpodobně dáno kombinací poklesu vlhkosti a lidské činnosti. Profily také zachytily řadu druhů kolonizujících střední Evropu z jihu. Některé se zde objevují mnohem dříve, než bylo očekáváno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 Menšík, Jan
1 Menšík, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.