Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Humor v reklamě
Melounová, Lenka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Kolářová, Jana (oponent)
Bakalářská práce Humor v reklamě se zaměřuje na tvorbu reklamy s použitím emocionálního apelu humoru. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám reklamou, psychologií reklamy, emocemi a emocionálními apely, jež se v reklamě používají, především apelem humoru. Praktická část obsahuje analýzu průzkumu zaměřeného na efektivitu humoru v reklamě, analýzu vybrané reklamní kampaně a výsledky vlastní ankety.

Viz též: podobná jména autorů
3 Melounová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.