Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy tělesné výchovy v přípravě na hodinu a motivování žáků na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií
Mejzr, Patrik ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Jansa, Petr (oponent)
Název: Rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy tělesné výchovy v přípravě na hodinu a motivování žáků na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií. Cíle: Primárním cílem diplomové práce je porovnat a popsat rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy tělesné výchovy na území České republiky v oblasti přípravy na hodinu a motivování žáků. Zajímalo nás, zda u učitelů existují výrazné rozdíly nebo naopak podobnosti mezi vybranými koncepty. Metody: Data v praktické části práce byla získána pomocí metody empirického kvantitativního výzkumu formou dotazníku vlastní konstrukce, kterého se zúčastnili učitelé tělesné výchovy, kteří vyučují na druhém stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií v České republice. Podmínkou pro vyplnění byla délka pedagogické praxe pod 5 let nebo nad 20 let. Z každého kraje bylo náhodně osloveno 25 % základních škol a 25 % víceletých gymnázií. Celkem bylo osloveno 772 škol, ze kterých jsme získali odpovědi od 271 respondentů. Získaná data byla zpracována a vyhodnocena v programu MS Excel. Výsledky: Skupina zkušených učitelů odpovídala na otázky převážně jednotně, v porovnání se skupinou začínajících učitelů. V mnoha případech se názory obou skupin pedagogů shodují, rozdíly nejsou příliš výrazné. Zejména zkušení učitelé tráví...
Rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií v Nymburce a Poděbradech
Mejzr, Patrik ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Jansa, Petr (oponent)
Název: Rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií v Nymburce a Poděbradech. Cíle: Bakalářská práce si klade za cíl popsat rozdíly ve vybraných konceptech (viz níže) mezi začínajícími pedagogy s délkou praxe pod 5 let a pedagogy s délkou praxe nad 20 let, kteří působí na druhém stupni ZŠ nebo na nižším stupni víceletých gymnázií na školách v Nymburce a Poděbradech. Vědecká otázka zní: Jaké jsou rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy v Nymburce a v Poděbradech? Dílčí hypotézy nebyly stanoveny, protože si myslíme, že vědecká otázka je dostačující a jedná se o poměrně neprobádané téma. Metody: Informace v praktické části bakalářské práce byly získány pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili učitelé na vybraných školách v Nymburce a Poděbradech. Dotazník byl zaměřen na 4 koncepty - příprava na hodinu, práce se třídou, motivování žáků a životní styl učitelů. Dotazníky byly rozdány učitelům, kteří učí na 2. stupni základní školy nebo v nižších ročnících víceletých gymnázií (prima - kvarta) a splňují délku pedagogické praxe, tzn. začínající učitelé s délkou praxe pod 5 let a zkušení učitelé s délkou praxe nad 20 let. Výsledky získaných dotazníků jsme vyhodnocovali pomocí Excelu. Výsledky: Z analýzy dotazníkového...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.