Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aerodynamické prvky vozidel Formule 1
Mazáč, Petr ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním rešerše na téma aerodynamické prvky vozidel Formule 1. Začátek práce je věnován základům aerodynamiky a vytváření přítlaku. Poté se zabývá vývojem aerodynamiky od počátku Formule 1 až po současnost. Následuje kategorizace jednotlivých aerodynamických prvků, které se vyskytly na monopostech, jak v současnosti, tak v minulosti, a jejich konstrukční popis. Shrnuje také aktivní aerodynamické prvky.
Koncepční návrh ultra lehké konstrukce lunárního habitatu
Mazáč, Petr ; Popela, Robert (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním koncepčního návrhu ultralehké konstrukce lunárního habitatu. Začátek práce se věnuje základním údajům o Měsíci a různými návrhy habitatů a měsíčních základen. Následně je představen koncepční návrh a definováno zatížení. Poté je na konstrukci aplikováno zatížení a jsou navrhnuty základní stavební prvky konstrukce, zejména dimenzování nafukovacího prutu. Práce je ukončena návrhem technologie výroby nafukovacího prutu a koncepčními návrhy hlavních konstrukčních uzlů.
Srovnání výsledků vsakovaní vody z polních experimentů a numerického modelování
Blahut, Dominik ; Mazáč, Petr (oponent) ; Duchan, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je srovnání výsledků vsakování vody z polních zkoušek, z laboratoře a z numerického modelování na dvou vybraných lokalitách. Prvním úkolem práce je rešeršní činnost popisu obou lokalit a jejich přilehlého území. Práce se dále zaobírá polními zkouškami vsakování založené na využití zarážecích válců, nejprve teoreticky postupy jednotlivých metod, a poté vlastním praktickým měřením v terénu. Dále se z odebraných vzorků zemin provede měření v laboratoři, nejdříve na propustoměrech, a poté se provede zrnitostní zkouška, ze které se pomocí empirických vzorců odvodí hydraulická vodivost. Nakonec se využije numerického modelování a dojde ke srovnání všech výsledků. V závěrečné fázi práce jsou poskytnuta doporučení pro vsakování na jednotlivých lokalitách a srovnání jednotlivých metod vsakování.
Srovnání výsledků vsakovaní vody z polních experimentů a numerického modelování
Blahut, Dominik ; Mazáč, Petr (oponent) ; Duchan, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je srovnání výsledků vsakování vody z polních zkoušek, z laboratoře a z numerického modelování na dvou vybraných lokalitách. Prvním úkolem práce je rešeršní činnost popisu obou lokalit a jejich přilehlého území. Práce se dále zaobírá polními zkouškami vsakování založené na využití zarážecích válců, nejprve teoreticky postupy jednotlivých metod, a poté vlastním praktickým měřením v terénu. Dále se z odebraných vzorků zemin provede měření v laboratoři, nejdříve na propustoměrech, a poté se provede zrnitostní zkouška, ze které se pomocí empirických vzorců odvodí hydraulická vodivost. Nakonec se využije numerického modelování a dojde ke srovnání všech výsledků. V závěrečné fázi práce jsou poskytnuta doporučení pro vsakování na jednotlivých lokalitách a srovnání jednotlivých metod vsakování.
Koncepční návrh ultra lehké konstrukce lunárního habitatu
Mazáč, Petr ; Popela, Robert (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním koncepčního návrhu ultralehké konstrukce lunárního habitatu. Začátek práce se věnuje základním údajům o Měsíci a různými návrhy habitatů a měsíčních základen. Následně je představen koncepční návrh a definováno zatížení. Poté je na konstrukci aplikováno zatížení a jsou navrhnuty základní stavební prvky konstrukce, zejména dimenzování nafukovacího prutu. Práce je ukončena návrhem technologie výroby nafukovacího prutu a koncepčními návrhy hlavních konstrukčních uzlů.
Aerodynamické prvky vozidel Formule 1
Mazáč, Petr ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním rešerše na téma aerodynamické prvky vozidel Formule 1. Začátek práce je věnován základům aerodynamiky a vytváření přítlaku. Poté se zabývá vývojem aerodynamiky od počátku Formule 1 až po současnost. Následuje kategorizace jednotlivých aerodynamických prvků, které se vyskytly na monopostech, jak v současnosti, tak v minulosti, a jejich konstrukční popis. Shrnuje také aktivní aerodynamické prvky.

Viz též: podobná jména autorů
2 Mazáč, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.