Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza reálných dat pro úsek zákaznických služeb
Maximilián, Michal ; Šimůnek, Milan (vedoucí práce) ; Veselý, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je pomocí analýzy reálných CRM dat nalézt takové vztahy, které by zadavatelská společnost využila k upřesnění návrhu obsahu nových webových stránek. Tato analýza bude prováděna pomocí procedur CF-Miner a KL-Miner systému LISp-Miner, který je akademickým systémem pro dobývání znalostí z databází založený na metodě GUHA. Celý proces analýzy je rozdělen dle fází metodiky CRISP-DM. Přínosem mé práce je především nalezení neznámých vztahů a závislostí, které budou v praxi efektivně využity. Dalším přínosem je představení metod a nástrojů, využitých při analýze a v neposlední řadě také představení samotného systému LISp-Miner. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V prvních třech kapitolách vysvětlím, co je to dobývání znalostí z databází, jaké se při něm používají nástroje, metodiky a postupy. Dále vysvětlím jednotlivé fáze DZD odpovídající metodice CRISP-DM. Závěrem teoretické části popíši systém LISp-Miner, který byl pro tuto analýzu využit. Praktická část je členěna dle metodiky CRISP-MD. Představím tedy nejprve oblast a data, která budu analyzovat. V dalších krocích si data předpřipravím a následně je využiji při řešení analytických úloh. V závěru praktické části interpretuji výsledky jednotlivých analýz a navrhnu využití v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.