Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie značek Louis Vuitton a Alfred Dunhill v roce 2009: komparativní studie
Maxa, Martin ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních strategií módních domů, popsat je a analyzovat sdělovaný obsah. Chce odhalit část symbolů a mýtů, které stojí za dnešní komunikací luxusu. Vzorkem, na kterém se tato snaha uskuteční, budou vizuály kampaně dvou předních světových módních domů - Louis Vuitton a Alfred Dunhill. V první části práce bude stanoven teoretický základ pro zkoumání marketingu luxusního zboží. K tomu jsou využity existující české a dostupné zahraniční publikace obecně pojednávající o dané problematice. Nezbytnou částí úvodu je představení obou módních domů, které napomůže k pochopení historických souvislostí a umožní tak čtenáři vytvořit si komplexní povědomí o jejich profesionálním původu a motivaci komunikace. Druhá část se věnuje vybraným vizuálům a aplikuje na ně komparativní deskriptivní analýzu. Důležitou součástí této pasáže práce je konfrontace zkoumaného materiálu s historickými fakty a kulturními reáliemi, což umožňuje přesah do analýzy narativity s cílem odhalení hlubších metatextových struktur.
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Koubayová, Nathalie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se měla značka při výběru vhodné celebrity řídit. Dále nastíním důvody rostoucího zastoupení sportovních značek v módním průmyslu. Vzhledem k rozsahu bakalářské práce jsem se rozhodla zaměřit pouze na ženský trh, který v posledních letech roste mnohem rychleji než mužský trh. Teoretickou část bakalářské práce zakončím výčtem důvodů, které vedou sportovní značky k většímu zaměření na segment ženské módy. V deskriptivní části představím tři značky, kterými se budu ve své bakalářské práci zabývat, a to značky Nike, Puma a Adidas. U každé zmíněné značky uvedu její historii a současnou pozici na trhu. V dalším kroku popíšu, jak jednotlivé značky přistoupily v letech 2014-2017 k cílení na ženský trh a ke spolupráci s globálně známými celebritami, které se primárně neživí sportem, a jaké celebrity si vybraly. V závěru představím výstupy spolupráce s jednotlivými celebritami. V praktické části budu formou kvantitativního dotazníkového šetření zjišťovat, jaké povědomí má o spolupráci celebrit se značkami Nike, Puma a Adidas cílová skupina, jak na ni reaguje a zda je celebrity endorsement...
Monitoring zdravotního stavu lesa v České republice: Ročenka programu Forest Focus/ICP Forests 2005
Boháčová, Ludmila ; Uhlířová, Hana ; Šrámek, Vít ; Buriánek, V. ; Čapek, M. ; Fabiánek, P. ; Hejdová, J. ; Kapitola, P. ; Lachmanová, Z. ; Lomský, B. ; Maxa, M. ; Vortelová, L.
V ročence jsou uvedeny metody hodnocení a výsledky získané při hodnocení stavu lesa na plochách systematické sítě a plochách intenzivního monitoringu (úrovně I a úrovně II).
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Analýza marketingové komunikace společnosti Tesla se zaměřením na osobní branding Elona Muska za období 2016-2017
Suntychová, Tereza ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Tesla se zaměřením na osobní branding Elona Muska. Tesla představuje fenomén současnosti nejen na poli elektromobility, ale i marketingu. Proto se práce snaží postihnout výjimečně inovativní přístup Tesly k marketingu, který oborová média často prezentují jako příkladný. A to především ve spojitosti s aktivitami vizionářského výkonného ředitele Elona Muska. Ten se stal díky velmi aktivní komunikaci na sociálních sítích a medializaci sledovanou tváří společnosti a zároveň jejím marketingovým kanálem. První část práce uvádí a do kontextu zasazuje teoretické koncepty, z nichž marketingová komunikace Tesly vychází. Poté navazuje představení Tesly a její historie spolu s úvodními informacemi o Elonu Muskovi. Praktická část se zaměřuje na deskriptivní analýzu marketingové komunikace společnosti s důrazem na osobní branding Elona Muska. Nejprve je zde představen ucelený obraz marketingové komunikace značky, která využívá úzkého propojení a návaznosti marketingových aktivit. Poté jsou prakticky rozvinuty jednotlivé zásadní oblasti komunikačních aktivit včetně shrnujícího zpracování SWOT analýzy.
Šéfkuchař jako značka a jeho marketingová komunikace
Císařová, Lucie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je představení šéfkuchaře jako značky a jeho marketingové komunikace. Cílem práce je porovnat komunikaci významných šéfkuchařů a pomocí expertních rozhovorů najít vhodný komunikační mix, který by začínajícím šéfkuchařům zajistil silné postavení na gastronomické scéně a mediální známost. V teoretické části se autorka zabývá souvisejícími pojmy z oblasti marketingu a PR, které jsou pro práci stěžejní, a historickým vývojem gastronomie ve světě i České republice. V praktické části pak autorka analyzuje a porovnává komunikační aktivity českého šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha a britského šéfkuchaře Gordona Ramsayho. V této části se věnuje přístupu šéfkuchařů nejen k offline komunikaci, ale také k online komunikaci, jejíž součástí jsou například sociální sítě, eventy či spolupráce se značkami. V závěru je vypracován úspěšný vzorec komunikace, který vznikl díky expertním rozhovorům s předními českými šéfkuchaři, kterými jsou Ondřej Slanina, Jan Punčochář a Roman Vaněk.
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Koubayová, Nathalie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se měla značka při výběru vhodné celebrity řídit. Dále nastíním důvody rostoucího zastoupení sportovních značek v módním průmyslu. Vzhledem k rozsahu bakalářské práce jsem se rozhodla zaměřit pouze na ženský trh, který v posledních letech roste mnohem rychleji než mužský trh. Teoretickou část bakalářské práce zakončím výčtem důvodů, které vedou sportovní značky k většímu zaměření na segment ženské módy. V deskriptivní části představím tři značky, kterými se budu ve své bakalářské práci zabývat, a to značky Nike, Puma a Adidas. U každé zmíněné značky uvedu její historii a současnou pozici na trhu. V dalším kroku popíšu, jak jednotlivé značky přistoupily v letech 2014-2017 k cílení na ženský trh a ke spolupráci s globálně známými celebritami, které se primárně neživí sportem, a jaké celebrity si vybraly. V závěru představím výstupy spolupráce s jednotlivými celebritami. V praktické části budu formou kvantitativního dotazníkového šetření zjišťovat, jaké povědomí má o spolupráci celebrit se značkami Nike, Puma a Adidas cílová skupina, jak na ni reaguje a zda je celebrity endorsement...
Vývoj komunikační strategie značky Pornhub
Fléglová, Radka ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vývoje komunikační strategie značky Pornhub, internetového distributora pornografie, v období mezi lety 2013-2017. Dále hledá odpověď na otázkou, zda se může pornografická značka zařadit mezi běžné značky. Práce sestává ze čtyř kapitol. První kapitola pojednává o vztahu pornografie a internetu, o pojmu mediovaný sex a také nastiňuje legislativní rámec týkající se online pornografie. Ve druhé kapitole autorka popisuje značku Pornhub z hlediska marketingové teorie. Třetí kapitola se podrobně zaměřuje na marketingový mix značky a poté také na vývoj komunikačního mixu spolu s nástroji, které značka využívá. Ve čtvrté kapitole autorka hodnotí komunikaci značky vzhledem k postavení pornografie ve společnosti. Práce dokazuje, že se značce daří i přes silné společenské konvence efektivně komunikovat jak se svými uživateli, tak s širší veřejností. Tato komunikace jí pomáhá při budování silné značky a zároveň snižuje kolísání návštěvnosti, čímž vytváří konkurenční výhodu. Postupně se značce sice daří překonávat společenské normy, není však jisté, jestli se zařadí mezí mainstreamové značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Maxa, Marek
6 Maxa, Martin
1 Maxa, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.