Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh zdokonalení marketingové komunikace firmy
Kadaňková, Romana ; Matulová, Hana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem předkládané diplomové práce je marketingová komunikace. Hlavním záměrem práce je ukázat teoretické principy na konkrétním případě obchodních firmy. Půjde především o snahu seznámit se s dosavadními marketingovými komunikačními aktivitami této firmy a uplatnit teoretická východiska i vlastní názor tak, aby podporovala zlepšení stávající situace z hlediska marketingové komunikace.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace firmy
Kadaňková, Romana ; Matulová, Hana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem předkládané diplomové práce je marketingová komunikace. Hlavním záměrem práce je ukázat teoretické principy na konkrétním případě obchodních firmy. Půjde především o snahu seznámit se s dosavadními marketingovými komunikačními aktivitami této firmy a uplatnit teoretická východiska i vlastní názor tak, aby podporovala zlepšení stávající situace z hlediska marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.