Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zdanění příjmů studentů v České republice
Ševčíková, Barbora ; Matoušková, Veronika (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zdaněním příjmů studentů v České republice. První část obsahuje teorii a základní pojmy související s daným tématem. Na závěr kapitoly jsou vysvětleny základní typy pracovněprávních vztahů. Druhá část se zabývá předmětem daně z příjmů, výpočtem daňové povinnosti a systémem sociálního pojištění. Třetí část je praktická, jsou zde modelové příklady a následně porovnání jednotlivých pracovněprávních vztahů. Cílem práce je dosáhnout daňové optimalizace u pracujících studentů.
Financování podnikatelských aktivit
Ulman, Martin ; Matoušková, Veronika (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi financování nového automobilu pro hutní firmu. V první části je popsán dlouhodobý majetek a jeho základní způsoby financování. Druhá část je praktická a zde je představena vybraná firma, její finanční analýza, specifikována konkrétní investice a vyhodnocení, zda investici financovat úvěrem či leasingem.
Životní spokojenost českých dětí: srovnání vybraných výzkumů
Matoušková, Veronika ; Zvírotský, Michal (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem životní spokojenosti dětí. V teoretické části práce je vymezen termín well-being pohledem různých autorů a problematika jeho překladu do českého jazyka. Jsou zde také popsány přístupy k osobní pohodě, její komponenty a zdroje. Dále se práce věnuje objasnění termínu životní spokojenost a faktorům, které ji ovlivňují. V neposlední řadě práce uvádí způsoby měření životní spokojenosti jak u dospělé populace, tak u dětí. Stěžejní částí práce jsou vybrané mezinárodní a české výzkumy životní spokojenosti u nás. Hlavním cílem práce je porovnat tyto výzkumy z hlediska metodologie, s důrazem na popis výzkumného vzorku, metody sběru dat a nástroje měření životní spokojenosti. Práce si rovněž klade za cíl porovnat výsledky daných výzkumů, a zjistit tak, zda jsou české děti spokojené se životem. Výsledky diplomové práce ukazují, že celkově jsou české děti spokojené; potvrzují to všechny vybrané výzkumy. Šetření se liší v tom, zda jsou spokojenější dívky či chlapci. Statisticky významné rozdíly mezi pohlavími ovšem prokázány nebyly. Dalším zjištěním je, že mezinárodní výzkumy se soustředí pouze na zjištění úrovně životní spokojenosti, české výzkumy nadto hledají faktory, které na ní působí. K měření životní spokojenosti v mezinárodních šetřeních jsou využívány jednopoložkové...
Vhodnost využití reklam na ČT sport vzhledem k televizní sledovanosti vybraných sportů
Matoušková, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Vhodnost využití reklam na ČT sport vzhledem k televizní sledovanosti vybraných sportů Cíle: Cílem této práce je vytvořit doporučení, jaké reklamy je vhodné pouštět ke sportovním přenosům fotbalu, hokej, biatlonu, atletiky, tenisu a lyžování, vzhledem k diváckým skupinám, které tyto přenosy sledují. Zároveň také zanalyzujeme reklamy, které se u daných sportů pouští s ohledem na diváky sledující tyto sportovní přenosy. Metody: Teoretická část práce vychází z analýzy dokumentů. Data, se kterými jsme pracovali v praktické části, byla zjištěna pomocí panelového šetření, konkrétně panelu televizních diváků. Tato data se získávají pomocí tzv. peoplemetrů. Další metodou využitou v praktické části je metoda pozorování. Pozorovali jsme, jaké reklamy jsou pouštěny u přenosů vybraných sportů. Výsledky: Výsledkem práce je doporučení, jaké reklamy je vhodné u každého sportu zařadit s ohledem na diváky, kteří daný přenos sledují a také analýza současných reklam a určení vhodnosti jejich zařazení k danému sportovnímu přenosu. V analýze jsme zjistili, že nejčastějšími diváky televizních přenosů vybraných sportů jsou diváci věkové kategorie 60 +. Sport, který je nejvíce sledovaný ženským publikem, je biatlon. V doporučení se na tyto kategorie zaměřujeme, například u fotbalu doporučujeme reklamy na noviny a...
Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016
Matoušková, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného marketingového plánu FK Mladá Boleslav - zjištění nedostatků a následný návrh vylepšení. Metody: Pro získání potřebných informací byly vedeny dva strukturované rozhovory, jeden s vedoucím marketingového oddělení Michalem Hrdličkou a druhý s fanouškem FK Mladá Boleslav Vojtěchem Tichým. Dále byla použita metoda analýzy dokumentů, konkrétně marketingového plánu pro sezónu 2015/2016 a výroční zprávy. Výsledky: Při analýze marketingového plánu FK Mladá Boleslav bylo zjištěno, že mu některé zásadní části chybí. Návrh na jeho zlepšení, který obsahuje hlavně zefektivnění některých propagačních strategií, je sestaven tak, aby odpovídal momentální situaci a byl realizovatelný. Klíčová slova: Sportovní marketing, fotbalový klub, marketingový plán služeb, marketingový mix.

Viz též: podobná jména autorů
5 Matoušková, Vendula
1 Matoušková, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.