Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluace realizace programu Zipyho kamarádi u dětí mladšího školního věku
Masařová, Anna
Diplomová práce se zabývá preventivním programem Zipyho kamarádi, který je zaměřen na podporu sociálních dovedností dětí ve věku 5-7 let. První část práce představuje teoretický rámec pro stěžejní praktickou část. Cílem bylo provést evaluaci realizace tohoto programu. Práce se zaměřuje na alternativní využití metodiky, zabývá se tím, kdo a jakým způsobem program při práci s dětmi využívá. Data byla získána prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru s pěti respondentkami. Z výzkumu vyplývá, že práce s metodikou není záležitostí pouze učitele v rámci školní třídy, ale týká se daleko širší sféry odborníků pracujících s dětmi. V praxi je metodika využívána nejen s dětmi ve věku 5-7 let, ale i mnohdy se staršími dětmi s nejrůznějšími specifiky. Jako efektivní se podle respondentek jeví určitá flexibilita při práci s metodikou a její přizpůsobení potřebám konkrétních dětí. Metodika Zipyho kamarádi je podle výpovědí dotazovaných velmi univerzální nástroj, který může být využit různými způsoby. Esence programu v podobě tzv. "Zlatého pravidla" a příběhu Zipyho kamarádů však zůstává ve většině případů zachována. I přesto, že se žádná z již proběhlých evaluací doposud nezabývala přímo alternativním využitím, lze při porovnání výsledků s českou, irskou a nizozemskou evaluací nacházet určité shodné závěry.
Evaluace realizace programu Zipyho kamarádi u dětí mladšího školního věku
Masařová, Anna ; Pavlas Martanová, Veronika (vedoucí práce) ; Frombergerová, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá preventivním programem Zipyho kamarádi, který je zaměřen na podporu sociálních dovedností dětí ve věku 5-7 let. První část práce představuje teoretický rámec pro stěžejní praktickou část. Cílem bylo provést evaluaci realizace tohoto programu. Práce se zaměřuje na alternativní využití metodiky, zabývá se tím, kdo a jakým způsobem program při práci s dětmi využívá. Data byla získána prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru s pěti respondentkami. Z výzkumu vyplývá, že práce s metodikou není záležitostí pouze učitele v rámci školní třídy, ale týká se daleko širší sféry odborníků pracujících s dětmi. V praxi je metodika využívána nejen s dětmi ve věku 5-7 let, ale i mnohdy se staršími dětmi s nejrůznějšími specifiky. Jako efektivní se podle respondentek jeví určitá flexibilita při práci s metodikou a její přizpůsobení potřebám konkrétních dětí. Metodika Zipyho kamarádi je podle výpovědí dotazovaných velmi univerzální nástroj, který může být využit různými způsoby. Esence programu v podobě tzv. "Zlatého pravidla" a příběhu Zipyho kamarádů však zůstává ve většině případů zachována. I přesto, že se žádná z již proběhlých evaluací doposud nezabývala přímo alternativním využitím, lze při porovnání výsledků s českou, irskou a nizozemskou evaluací nacházet určité shodné závěry.
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní třídě jako sociální skupině
Masařová, Anna ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Pavlas Martanová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na žáka se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní třídě. Teoretická část je věnována klíčovým pojmům mé práce: žák se speciálními vzdělávacími potřebami a školní třída. Zabývám se vývojem dítěte mladšího školního věku, školní třídou jako sociální skupinou, diagnostikou školní třídy a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v souvislosti se současnou legislativou a podpůrnými opatřeními, které jim náleží. Cílem mé práce je zjistit, jaká je sociální pozice žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci školní třídy. V empirické části jsem tedy nejprve zmapovala sociální pozice žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci školní třídy, konkrétně ve dvou 4. třídách, jejichž součástí je jeden či více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Výzkum byl proveden na dvou odlišných školách. K tomuto účelu jsem využila Braunův dotazník B - 3. Následně provedla semistrukturovaný rozhovor s třídními učiteli. Při interpretaci dat jsem se zaměřila na to, zda se sociální pozice žáků se speciálními vzdělávacími potřebami výrazně liší od sociální pozice ostatních žáků ve třídě, zároveň také na to, jaké faktory to mohou způsobovat. U některých těchto žáků byla zjištěna odlišná sociální pozice v rámci třídy, u jiných zase naopak nebyly nalezeny významné rozdíly....
Finanční gramotnost na 2. stupni ZŠ
Masařová, Anna ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Zicha, Zbyněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá finanční gramotností na II. stupni základní školy. Pozornost je věnována především hodnocení učebnic a pracovních sešitů, které jsou pedagogům k dispozici. První část práce je zaměřena na definici finanční gramotnosti a klíčové dokumenty- Národní strategie finančního vzdělávání, Systém budování finanční gramotnosti na základních a středních školách, jehož součástí jsou Standardy finanční gramotnosti. Další část práce je věnována začlenění finanční gramotnosti do Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a následně i do konkrétního Školního vzdělávacího programu. Poslední část je věnována již zmíněnému hodnocení učebnic a pracovních sešitů, které jsou hodnoceny dle předem stanovených kritérií z příslušné literatury. V úplném závěru je podáno doporučení konkrétních učebnic a pracovních sešitů k výuce finanční gramotnosti. Práce by mohla posloužit k základní orientaci v klíčových dokumentech, zabývající se finanční gramotností. Pedagogům podílející se na výuce finanční gramotnosti by mohla usnadnit výběr učebnic a pracovních sešitů k výuce finanční gramotnosti. KLÍČOVÁ SLOVA finanční gramotnost, učebnice, pracovní sešit
Hodnocení užitkových vlastností potomstva brojlerových slepic
MASÁROVÁ, Anna
V diplomové práci byla hodnocena užitkovost hybridů kuřat Ross 308, Cobb 500 a Hubbard F15. Odchov kuřat probíhal do věku 22 týdnů a chov nosnic do věku 62 týdnů. Následovaly výkrmové testy potomstva do věku 35 a 42 dní. Na konci odchovu dosáhl nejvyšší hmotnost hybrid Ross 308. V odchovu vykázal nejnižší spotřebu krmné směsi na den a nejnižší úhyn hybrid Hubbard F15. Nejvyšší počet vylíhnutých kuřat na 1 nosnici (137,2 ks), nejnižší spotřeba krmné směsi na den (149,4 g) a nejvyšší oplozenost násadových vajec (93,2 %) byly zjištěny u hybrida Hubbard F15. Nejvyšší hmotnost násadových vajec a živá hmotnost na konci snášky (kohouti 5 029 g, slepičky 4 310 g) byly u hybrida Ross 308. Ve výkrmu do 35 dní vykázali nejvyšší živou hmotnost kohoutci hybrida Cobb 500 (2 397 g) a slepičky hybrida Hubbard F15 (2 145 g). Nejvyšší hmotnost prsní svaloviny byla u hybrida Cobb 500 (516,9 g) a stehenní svaloviny u hybrida Hubbard F15 (511,9 g). Nejvyšší jatečná výtěžnost byla u hybrida Cobb 500 (76,30 %). U prodlouženého výkrmu do 42 dní měli nejvyšší živou hmotnost kohoutci Ross 308 (3 096 g) a slepičky Cobb 500 a Hubbard F15 (2 688 g a 2 682 g). Nejvyšší hmotnost prsní svaloviny byla zjištěna u hybrida Ross 308 (697,0 g) a stehenní svaloviny u hybrida Hubbard F15 (707, 6 g). Nejvyšší jatečná výtěžnost byla vykázána u hybrida Hubbard F15 (78,0 %).
Analýza růstové schopnosti kuřecího hybrida ve vybraném podniku
MASÁROVÁ, Anna
Bakalářská práce se zabývá využitím potenciální růstové schopnosti kuřecího brojlera Ross 308. Do letního turnusu bylo zařazeno 27 100 kuřat a byl ukončen po 36 dnech výkrmu. V zimním turnusu bylo vykrmováno 26 500 hybridů a trval 37 dní. Přestože byli hybridi v letním turnusu o 1 den mladší, dosáhli lepších parametrů výkrmnosti. Jejich průměrná živá hmotnost byla při vyskladnění o 140 g vyšší a spotřeba krmiva na 1 kg přírůstku o 14 g nižší. V letním turnusu byl zaznamenán úhyn 2,24 % a v zimním turnusu úhyn činil 4 %. Během výkrmu bylo každý den váženo 100 jedinců. Vnější vlivy, především teplota a technika krmení, které nebyly optimální, způsobily, že ve srovnání s technologickým postupem na konci turnusu činil rozdíl v živé hmotnosti u letního turnusu 72 g a u zimního turnusu 491 g. Průměrná hodnota variačního koeficientu za celé období byla v letním turnusu 9,3 % (středně uniformní hejno), v zimním turnusu byla 12,9 % (málo uniformní hejno).

Viz též: podobná jména autorů
6 MASÁROVÁ, Anna
3 Masařová, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.