Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komplexní model elektro-mechanické soustavy
Marton, Filip ; Vlach, Radek (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá komplexními modely elektro-mechanických soustav. Tvoří ji literární rešerše na téma diagnostika založená na modelech a praktická část, zabývající se tvorbou daného modelu DC motoru s elektrickou, mechanickou a teplotní částí pomocí knihovny Simscape v programu Simulink. Celá práce končí zhodnocením výsledků a využití modelu v praxi.
Ladění parametrů LQG řízení pomocí evolučních metod
Marton, Filip ; Brablc, Martin (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem evolučních algoritmů pro optimalizaci LQG řízení dvou laboratorních modelů. Dále se zabývá tvorbou zjednodušených modelů popisujících reálné modely a následnou identifikací jejich parametrů. Po této části se věnuje optimalizaci parametrů řízení na zjednodušených modelech, odzkoušení tohoto řízení na laboratorních modelech a shrnutí výsledků řízení modelů.
Komplexní model elektro-mechanické soustavy
Marton, Filip ; Vlach, Radek (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá komplexními modely elektro-mechanických soustav. Tvoří ji literární rešerše na téma diagnostika založená na modelech a praktická část, zabývající se tvorbou daného modelu DC motoru s elektrickou, mechanickou a teplotní částí pomocí knihovny Simscape v programu Simulink. Celá práce končí zhodnocením výsledků a využití modelu v praxi.
Marketing war between Airbus and Boeing
Marton, Filip ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Hvizdoš, Lukáš (oponent)
Moje práce se zabývá zjištěním podílu na trhu při uvedených společnostech Boeing a Airbus. Základní metodou pro zjištění jejich postavení mi slouží počet objednávek a dodávek nových produktů zákazníkům za mnou stanovené období 2006 až 2016. Na základě počtu objednávek a dodávek, které přímo souvisejí se schopností marketingového oddělení daných společností prodat své produkty na trhu, na konci mé práce určím vítěze této marketingové války.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.