Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpvoědnost společnosti Kaufland Česká republika
Schubertová, Sabina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Martinov, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit stav CSR ve společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. a navrhnout zlepšení na základě vnitřní analýzy a na základě dotazníku se zákazníky a zaměstnanci. V teoretické části je vysvětlen pojem CSR, vývoj a současný stav společenské odpovědnosti a přínosy zavedení CSR do strategie podniku. Dále je v mé práci popsán způsob, jakým se provádí analýza CSR dané organizace a jakým způsobem se CSR implementuje do strategie podniku. V praktické části je zmíněna historie a současný stav společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. a jeho aktivity v oblasti společenské odpovědnosti. V této části je také provedena vnitřní analýza stavu CSR a popsány výsledky dotazníkového průzkumu se zaměstnanci a zákazníky. Na závěr je navrhnuto řešení zjištěných nedostatků.
Vnímání společenské odpovědnosti ve vybrané organizaci
Soukupová, Marie ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Martinov, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti a blíže popisuje aktivity ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnocení vnímání těchto aktivit jak zákazníky, tak zaměstnanci firmy. V první části práce jsou konkrétně popsány principy a implementace společenské odpovědnosti, které se více zaměřují na oblast maloobchodu. V praktické části je pak popsána konkrétní společnost a její aktivity. Z průzkumu, který byl pro tuto práci vytvořen, vyplynulo, že zákazníci nemají téměř žádné povědomí o společensky odpovědných aktivách, které společnost dělá. Naopak zaměstnanci mají velmi dobré znalosti, ale téměř polovina z dotazovaných nepovažuje společnost za odpovědnou a největší nedostatek vidí v nedostatečném ohodnocení provozních zaměstnanců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.