Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti podniku podle modelu Start Plus a návrhy na zlepšení
Martincová, Marie ; Štofková, Dita (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybrané společnosti pomocí jednoho z modelů hodnocení, konkrétně modelu Start Plus. Na základě tohoto modelu byla provedena analýza společnosti, jejíž výstupem byla identifikace silných stránek společnosti a oblastí pro zlepšení. U vybraných oblastí byly navrženy změny, jejichž přínos pro společnost bude spočívat ve snížení nákladů a zefektivnění procesů.
Návrh změny systému distribuce pro firmu Lihne.cz
Martincová, Marie ; Štofková, Dita (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je provedení analýzy dosavadního způsobu prodeje pro firmu Lihne.cz a srovnání s dalšími možnými variantami, tj. vybudování vlastních prodejen se skladovými prostory nebo založení franchisingu. Na základě výsledků navrhnout nejefektivnější způsob prodeje.
Volný čas dětí s poruchou autistického spektra
Martincová, Marie ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje na hru dětí s poruchou autistického spektra. Zabývá se hrou, jakožto hlavní náplní volného času předškolních dětí. Dále popisuje specifika hry a podmínek hraní dětí s poruchou autistického spektra. Rovněž zmiňuje metody práce s dětmi s tímto postižením, zejména metodu strukturovaného učení. Cílem práce poukázat na význam funkční hry u dětí s poruchou autistického spektra a navrhnout několik způsobů rozvoje jejich herních dovedností. Práce se zaměřuje na individuální dovednosti dítěte potřebné pro hru v kolektivu. Navrhované herní scénáře vychází z metody strukturovaného učení. Jsou založeny na vlastní zkušenosti s dětmi v předškolním zařízení. Práce se snaží dokázat, že hra je základní potřebou každého dítěte, dítě s poruchou autistického spektra nevyjímaje. Její význam ve vývoji a socializačním procesu je nezastupitelný. Uvědomujeme si však, že děti s poruchou autistického spektra mají díky svému postižení zhoršené podmínky pro rozvoj hry. Naším cílem je navrhnout některá opatření, která by jejich handicapy vyvažovala, a tím usnadnit dětem s poruchou autistického spektra začlenění do intaktní společnosti.
Hodnocení výkonnosti podniku podle modelu Start Plus a návrhy na zlepšení
Martincová, Marie ; Štofková, Dita (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybrané společnosti pomocí jednoho z modelů hodnocení, konkrétně modelu Start Plus. Na základě tohoto modelu byla provedena analýza společnosti, jejíž výstupem byla identifikace silných stránek společnosti a oblastí pro zlepšení. U vybraných oblastí byly navrženy změny, jejichž přínos pro společnost bude spočívat ve snížení nákladů a zefektivnění procesů.
Návrh změny systému distribuce pro firmu Lihne.cz
Martincová, Marie ; Štofková, Dita (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je provedení analýzy dosavadního způsobu prodeje pro firmu Lihne.cz a srovnání s dalšími možnými variantami, tj. vybudování vlastních prodejen se skladovými prostory nebo založení franchisingu. Na základě výsledků navrhnout nejefektivnější způsob prodeje.
Volný čas dětí s poruchou autistického spektra
Martincová, Marie ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje na hru dětí s poruchou autistického spektra. Zabývá se hrou, jakožto hlavní náplní volného času předškolních dětí. Dále popisuje specifika hry a podmínek hraní dětí s poruchou autistického spektra. Rovněž zmiňuje metody práce s dětmi s tímto postižením, zejména metodu strukturovaného učení. Cílem práce poukázat na význam funkční hry u dětí s poruchou autistického spektra a navrhnout několik způsobů rozvoje jejich herních dovedností. Práce se zaměřuje na individuální dovednosti dítěte potřebné pro hru v kolektivu. Navrhované herní scénáře vychází z metody strukturovaného učení. Jsou založeny na vlastní zkušenosti s dětmi v předškolním zařízení. Práce se snaží dokázat, že hra je základní potřebou každého dítěte, dítě s poruchou autistického spektra nevyjímaje. Její význam ve vývoji a socializačním procesu je nezastupitelný. Uvědomujeme si však, že děti s poruchou autistického spektra mají díky svému postižení zhoršené podmínky pro rozvoj hry. Naším cílem je navrhnout některá opatření, která by jejich handicapy vyvažovala, a tím usnadnit dětem s poruchou autistického spektra začlenění do intaktní společnosti.
Protein kinázy typu AGC a jejich role při regulaci transportu auxinu
Martincová, Marie ; Petrášek, Jan (vedoucí práce) ; Opatrný, Zdeněk (oponent)
Podskupina rostlinné kinázové rodiny AGC (AGCVIII) obsahuje několik kináz účastnících se regulace transportu auxinu. Jsou to proteinkinázy PID, WAG1, WAG2 a D6. Všechny tyto kinázy mohou fosforylovat proteiny PIN, přenašeče auxinu z buňky. Asymetrická polární lokalizace přenašečů PIN v buňkách umožňuje směrovaný transport auxinu pletivem. Regulací jejich exprese, aktivity či lokalizace lze tedy ovlivnit, jaké množství auxinu bude transportováno a jakým směrem. Tato práce je zaměřena především na bližší porozumění regulace transportu auxinu pomocí protein kinázy PID. Na buněčné suspenzi tabákové linie BY-2 stabilně a transientně transformované genem PID z Arabidopsis thaliana byly sledovány parametry akumulace radioaktivně značeného auxinu a současně lokalizace proteinů PIN a PID. Bylo zjištěno, že aktivita PID vedoucí zřejmě k fosforylaci přenašečů PIN nezpůsobuje zvýšení jejich aktivity, ale přesto ovlivní pozitivně transport auxinu z buněk tím, že zvyšuje množství proteinů PIN na plazmatické membráně. Výsledky naznačují, že fosforylované přenašeče PIN jsou pravděpodobně ve větší míře dopravovány z endozomálních kompartmentů do plazmatické membrány. Pomocí současné tranzientní exprese kinázy PID mutované v ATP vazebném místě a PIN1-RFP bylo ukázáno, že fosforylační aktivita kinázy PID je důležitá...

Viz též: podobná jména autorů
1 Martincová, Magda
2 Martincová, Martina
7 Martincová, Michaela
2 Martincová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.