Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Principy regulace reklamy v historických centrech měst s ohledem na vizuální identitu města
Martin, Jakub ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Lebedová, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá principy regulace reklamy v historických centrech měst s ohledem na vizuální identitu města. Téma práce bylo zvolena v duchu následující myšlenky: Pokud se chceme na chvíli zastavit v městské krajině a pozorovat ji, objevit její zajímavé a cenné detaily, a nejen skrze ni tak rychle projít, setkáváme se s mnoha vizuálními překážkami, které to znemožňují. Naše smysly jsou příliš vyčerpané a brzy se cítíme unavení v důsledku velkého množství vizuálních sdělení, které se snažíme vyhodnotit. Proto se často uchylujeme k útěku do bezpečí našich domovů místo toho, abychom si užívali atmosféru historické části města. Hlavním cílem práce bylo zjistit a objasnit, jak se obecně přistupuje k reklamním zařízením a jakou roli mohou hrát samotné obce. Nejprve však bylo nutné definovat venkovní reklamu a charakterizovat její základní vlastnosti, a to i v kontextu jejího historického vývoje, protože bez toho by práce nebyla úplná. Dále by se práce pokusila zachytit a dostatečně jasně popsat, v jakých formách veřejného prostoru historických městských center může být reklama přítomna. Následně se logicky jedna část práce zabývá hodnotami architektury, z nichž jsou často profilovány základní prvky vizuální identity města. Jádrem práce je pak podrobná analýza příslušné legislativy, kterou...

Viz též: podobná jména autorů
1 Martin, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.