Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Křižovatka a konečná tramvaje náměstí Míru, Brno
Martínek, Jakub ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zklidnění a zpřehlednění dopravy na náměstí Míru v Brně. Byl proveden dopravní, terénní a majetkový průzkum společně s bližším seznámením se s lokalitou a potřebami obyvatel. Ze tří koncepčních variant byla vybrána varianta s přemístěním tramvajové smyčky do nového objektu postaveného na pozemcích města Brna. K této jižní variantě byla vypracována podrobnější výkresová dokumentace.
Netradiční metody měření v dopravním inženýrství
Martínek, Jakub ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat možnosti využití inerciální měřící jednotky v dopravním inženýrství. V první části jsem se zaměřil na popis, výrobu a využití inerciální měřící jednotky. V druhé části jsem teoreticky zpracoval možná využití v dopravním inženýrství. a) vyhodnocení parametrů a stavu komunikace b) působení parametrů komunikace na dopravní prostředek a osoby. Ve třetí části jsem se soustředil na zpracování, postup a vyhodnocení dat pokusných měření, které jsem sám provedl. Jsou to: • vyrovnání IMU • nastartování vozu • přímá jízda • šikmý sjezd z obytné zóny • dlouhý příčný práh.
Křižovatka a konečná tramvaje náměstí Míru, Brno
Martínek, Jakub ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zklidnění a zpřehlednění dopravy na náměstí Míru v Brně. Byl proveden dopravní, terénní a majetkový průzkum společně s bližším seznámením se s lokalitou a potřebami obyvatel. Ze tří koncepčních variant byla vybrána varianta s přemístěním tramvajové smyčky do nového objektu postaveného na pozemcích města Brna. K této jižní variantě byla vypracována podrobnější výkresová dokumentace.
Netradiční metody měření v dopravním inženýrství
Martínek, Jakub ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat možnosti využití inerciální měřící jednotky v dopravním inženýrství. V první části jsem se zaměřil na popis, výrobu a využití inerciální měřící jednotky. V druhé části jsem teoreticky zpracoval možná využití v dopravním inženýrství. a) vyhodnocení parametrů a stavu komunikace b) působení parametrů komunikace na dopravní prostředek a osoby. Ve třetí části jsem se soustředil na zpracování, postup a vyhodnocení dat pokusných měření, které jsem sám provedl. Jsou to: • vyrovnání IMU • nastartování vozu • přímá jízda • šikmý sjezd z obytné zóny • dlouhý příčný práh.
Analýza grantového systému Magistrátu havního města Prahy
Martínek, Jakub ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Jílková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce představuje granty poskytované hlavním městem Prahou. Je popisován systém grantů, který se dělí na oblasti, ve kterých jsou vyhlašovány programy. Práce vysvětluje, kdo a jak může o dotace žádat a popisuje, jak se žádosti hodnotí. V textu je kladen důraz jak na pohled poskytovatele grantů, tak na pohled žadatelů. Jsou diskutovány efekty, které by granty měly zajišťovat. V poslední části je analyzována oblast volného času dětí a mládeže. Cílem práce je po kritickém hodnocení nabízet řešení nastíněných problémů.

Viz též: podobná jména autorů
37 MARTINEK, Jan
37 MARTÍNEK, Jan
5 MARTÍNEK, Jaroslav
13 MARTÍNEK, Jiří
37 Martinek, Jan
5 Martinek, Jaroslav
13 Martinek, Jiří
37 Martínek, Jan
1 Martínek, Jan a kol.
5 Martínek, Jaroslav
3 Martínek, Jindřich
13 Martínek, Jiří
5 Martínek, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.