Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace oceňování dlouhodobého hmotného majetku dle České účetní legislativy a dle IAS/IFRS
Palatová, Radka ; Maršálková, Libuše (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá srovnáním rozdílů metod ocenění dlouhodobého hmotného majetku a to dle České účetní legislativy a Mezinárodních standardů účetního výkaznictví IAS/IFRS. Na základě komparace těchto přístupů jsou zaznamenány rozdíly v oceňování, které jsou pak dále zobrazeny na dlouhodobém majetku společnosti ABC, s.r.o. Dále jsou v bakalářské práci porovnány finanční výkazy společnosti ABC, s.r.o. sestavené jak podle České účetní legislativy, tak i IAS/IFRS, v kterých je zaznamenáno zkreslení.
Využití metod výuky na středních odborných školách
Maršálková, Libuše
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití metod výuky na středních od-borných školách, práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem teoretické části je získání poznatků z odborné literatury se záměrem objas-nění výchovně vzdělávacího procesu. Dílčím cílem teoretické části je seznámení se s historickým vývojem pedagogiky a jejich pojmů. Jedná se zejména o přiblížení významu vzdělání, jednotlivých metod a forem výuky a informací v oblasti vzdělá-vání dospělých. Praktická část je zaměřena na aplikaci metod výuky na střední škole v rámci den-ního studia a na výukové metody v dálkovém studiu. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jaké výukové metody jsou aplikovány při vzdělávání žáků na střed-ní škole a jaké výukové metody jsou využívány v dálkovém studiu. V rámci praktické části bylo realizováno průzkumné dotazníkové šetření na čtyřech středních školách v Brně prostřednictvím vyučujících na obou formách studia. Cílem praktické části bylo z rozboru dotazníkového šetření v obou uvede-ných skupinách zjistit, jaké metody vzdělávání jsou využívány nejčastěji.
Využití metod výuky na středních odborných školách
Maršálková, Libuše
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití metod výuky na středních od-borných školách, práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem teoretické části je získání poznatků z odborné literatury se záměrem objas-nění výchovně vzdělávacího procesu. Dílčím cílem teoretické části je seznámení se s historickým vývojem pedagogiky a jejich pojmů. Jedná se zejména o přiblížení významu vzdělání, jednotlivých metod a forem výuky a informací v oblasti vzdělá-vání dospělých. Praktická část je zaměřena na aplikaci metod výuky na střední škole v rámci den-ního studia a na výukové metody v dálkovém studiu. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jaké výukové metody jsou aplikovány při vzdělávání žáků na střed-ní škole a jaké výukové metody jsou využívány v dálkovém studiu. V rámci praktické části bylo realizováno průzkumné dotazníkové šetření na čtyřech středních školách v Brně prostřednictvím vyučujících na obou formách studia. Cílem praktické části bylo z rozboru dotazníkového šetření v obou uvede-ných skupinách zjistit, jaké metody vzdělávání jsou využívány nejčastěji.
Komparace oceňování dlouhodobého hmotného majetku dle České účetní legislativy a dle IAS/IFRS
Palatová, Radka ; Maršálková, Libuše (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá srovnáním rozdílů metod ocenění dlouhodobého hmotného majetku a to dle České účetní legislativy a Mezinárodních standardů účetního výkaznictví IAS/IFRS. Na základě komparace těchto přístupů jsou zaznamenány rozdíly v oceňování, které jsou pak dále zobrazeny na dlouhodobém majetku společnosti ABC, s.r.o. Dále jsou v bakalářské práci porovnány finanční výkazy společnosti ABC, s.r.o. sestavené jak podle České účetní legislativy, tak i IAS/IFRS, v kterých je zaznamenáno zkreslení.

Viz též: podobná jména autorů
2 MARŠÁLKOVÁ, Lenka
4 Maršálková, Leona
8 Maršálková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.