| |
|
Využití metod výuky na středních odborných školách
Maršálková, Libuše
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití metod výuky na středních od-borných školách, práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem teoretické části je získání poznatků z odborné literatury se záměrem objas-nění výchovně vzdělávacího procesu. Dílčím cílem teoretické části je seznámení se s historickým vývojem pedagogiky a jejich pojmů. Jedná se zejména o přiblížení významu vzdělání, jednotlivých metod a forem výuky a informací v oblasti vzdělá-vání dospělých. Praktická část je zaměřena na aplikaci metod výuky na střední škole v rámci den-ního studia a na výukové metody v dálkovém studiu. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jaké výukové metody jsou aplikovány při vzdělávání žáků na střed-ní škole a jaké výukové metody jsou využívány v dálkovém studiu. V rámci praktické části bylo realizováno průzkumné dotazníkové šetření na čtyřech středních školách v Brně prostřednictvím vyučujících na obou formách studia. Cílem praktické části bylo z rozboru dotazníkového šetření v obou uvede-ných skupinách zjistit, jaké metody vzdělávání jsou využívány nejčastěji.
|
|
Využití metod výuky na středních odborných školách
Maršálková, Libuše
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití metod výuky na středních od-borných školách, práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem teoretické části je získání poznatků z odborné literatury se záměrem objas-nění výchovně vzdělávacího procesu. Dílčím cílem teoretické části je seznámení se s historickým vývojem pedagogiky a jejich pojmů. Jedná se zejména o přiblížení významu vzdělání, jednotlivých metod a forem výuky a informací v oblasti vzdělá-vání dospělých. Praktická část je zaměřena na aplikaci metod výuky na střední škole v rámci den-ního studia a na výukové metody v dálkovém studiu. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jaké výukové metody jsou aplikovány při vzdělávání žáků na střed-ní škole a jaké výukové metody jsou využívány v dálkovém studiu. V rámci praktické části bylo realizováno průzkumné dotazníkové šetření na čtyřech středních školách v Brně prostřednictvím vyučujících na obou formách studia. Cílem praktické části bylo z rozboru dotazníkového šetření v obou uvede-ných skupinách zjistit, jaké metody vzdělávání jsou využívány nejčastěji.
|
| |