Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití krizové intervence v práci sociálního pracovníka na Městském úřadě
Maráková, Jana ; Leontovyčová, Jana (vedoucí práce) ; Nádvorníková, Hana (oponent)
Pohnutkou pro vytvoření mé bakalářské práce byla potřeba představit především metodu krizové intervence ve dvou jejich podobách - krizovou intervenci tváří v tvář a telefonickou krizovou intervenci. Myslím si, že se postupně začalo ukazovat, jak je důležité probrat celý kontext, do něhož je tato metoda zasazena. Tímto kontextem je myšlena oblast, v níž se nejvíce s klienty v krizi setkáváme, t.j. oblast psychosociální krizové pomoci, která nabízí krizové služby. Tím nemyslím jen pracoviště, ale také formy, v jakých krizovou pomoc klientům nabídnout a dále možnosti využití krizové intervence v práci sociálních pracovníků. Cílem mé bakalářské práce je přiblížit tuto oblast všem, kteří se chtějí více dozvědět o daných tématech, stejně jako lidem, kteří se sami mohou v krizi ocitnout. Klíčové pojmy další vzdělávání sociálního pracovníka krize krizová intervence osobnost sociálního pracovníka sociální pracovník
Kvalifikační příprava sociálních pracovníků v oblasti krizové intervence
Maráková, Jana ; Krahulcová, Beáta (vedoucí práce) ; Leontovyčová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá kvalifikační přípravou sociálních pracovníků při práci s klientem v krizi. Zkoumá, jaké jsou požadavky na sociálního pracovníka a jeho oblast dalšího vzdělávání. Zaměřuje se také na péči sociálního pracovníka o klienta, který se ocitl v krizové situaci. Řeší, zda a jak jsou sociální pracovníci na tyto obtížné situace připraveni. Teoretické poznatky, jako typologie klienta, pojem a typy krizových situací i přístupy a kompetence soci- álního pracovníka k řešení krize jsou využity v praktické části práce, která je tvořena kazuisti- kami s následným rozborem. V závěru je doložena důležitost znalostí a dovedností krizové in- tervence sociálních pracovníků dotazníkovým šetřením. Pomocí komparativní metody je pou- kázáno na vývoj v této oblasti za období 5 let. Pro srovnání je nastíněna péče o člověka v krizi ve Švýcarsku a v Bulharsku. Cílem práce je přiblížit oblast péče o klienta v krizi začínajícím sociálním pracovníkům i širší- mu okruhu lidí, kteří se sami mohou v krizi ocitnout.
Využití krizové intervence v práci sociálního pracovníka na Městském úřadě
Maráková, Jana ; Leontovyčová, Jana (vedoucí práce) ; Nádvorníková, Hana (oponent)
Pohnutkou pro vytvoření mé bakalářské práce byla potřeba představit především metodu krizové intervence ve dvou jejich podobách - krizovou intervenci tváří v tvář a telefonickou krizovou intervenci. Myslím si, že se postupně začalo ukazovat, jak je důležité probrat celý kontext, do něhož je tato metoda zasazena. Tímto kontextem je myšlena oblast, v níž se nejvíce s klienty v krizi setkáváme, t.j. oblast psychosociální krizové pomoci, která nabízí krizové služby. Tím nemyslím jen pracoviště, ale také formy, v jakých krizovou pomoc klientům nabídnout a dále možnosti využití krizové intervence v práci sociálních pracovníků. Cílem mé bakalářské práce je přiblížit tuto oblast všem, kteří se chtějí více dozvědět o daných tématech, stejně jako lidem, kteří se sami mohou v krizi ocitnout. Klíčové pojmy další vzdělávání sociálního pracovníka krize krizová intervence osobnost sociálního pracovníka sociální pracovník

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.