| |
| |
|
Návrh strategie na zlepšení systému nástupní praxe firmy
Gazurová, Anna ; Kufa, Jan (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou absolventského programu „Středisko nástupní praxe“ ve společnosti TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a. s. Práce popisuje do jaké míry jsou účastníci nástupní praxe spokojení s její délkou, prací jednotlivých mentorů, se zapojením do řešení konkrétních úloh a následně udává návrhy, co je třeba vylepšit, aby se zvýšila spokojenost účastníků následujícího ročníku tohoto absolventského programu.
|
|
Návrh marketingové strategie pro fitcentrum
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu a dotazníkové šetření. Na základě zpětných vazeb od zákazníků, kteří vyplňovali dotazníky, a diskuze s vedením tohoto centra, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Fit centra.
|
|
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. a obsahuje doporučení a návrhy pro tuto firmu na zlepšení současné situace.
|
| |
|
Návrhy strategie řízení podpory prodeje firmy
Viková, Miroslava ; Hruška, Stanislav (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
V diplomová práci analyzuji strategickou pozici předního výrobce energetických nápojů a navrhnout přístupy podporující udržení a zlepšení konkurenčního postavení na trhu. Výsledkem této diplomové práce, by měly být návrhy na zlepšení strategie řízení podpory prodeje firmy Pinelli v oblasti nealkoholických a energetických nápojů. Tyto návrhy by měly být základnou konkurenceschopnosti a zlepšení postavení na trhu.
|
| |
| |
|
Návrh marketingové strategie pro fitcentrum
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu a dotazníkové šetření. Na základě zpětných vazeb od zákazníků, kteří vyplňovali dotazníky, a diskuze s vedením tohoto centra, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Fit centra.
|