Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Působení mezikulturních modelů v reklamě
Maliňáková, Lucia ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá tématem působení mezikulturních modelů v reklamě. Teoretická část se věnuje definování a charakteristikám kultury a kulturních dimenzí. Dále popisuje a porovnává Hofstedeho model a model GLOBE. Vymezuje pojem reklama a její cíle a prostředky. Metodologie popisuje design skupinových rozhovorů, které jsou použity v praktické části práce. Cílem této práce je porovnat shodnost reakcí respondentů na prezentované televizní reklamy s Hofstedeho modelem. Za dílčí cíle si tato práce klade zjistit atributy reklamy, které respondenty nejvíce oslovují a vybrat reklamu nejvhodnější pro český trh na základě hodnocení respondentů.

Viz též: podobná jména autorů
3 MALIŇÁKOVÁ, Lenka
3 Maliňáková, Lenka
1 Maliňáková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.