Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inteligentní řízení světelné signalizace
Skoták, Miloš ; Samek, Jan (oponent) ; Malačka, Ondřej (vedoucí práce)
V této práci rozebereme multiagentním systémem pro ovládání světelné signalizace. Pro vytvoření reálných situací byl implementován simulátor dopravní situace v jazyce Java, který je založen na celulárním automatu. V multiagentní systému nedochází pouze ke komunikaci mezi agentem a prostředím, ale také i mezi agenty. K implementaci pravidel byl použit rozšířený AgentSpeak s interpretem Jason. Experimenty byly provedeny na reálném silničním úseku ve městě Brně.
Rozhodování uživatelů a paradox volby v prostředí WWW
Smolík, Jakub ; Malačka, Ondřej (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou teorie rozhodování uživatelů v prostředí WWW. Proto je v ní rozebrána teorie zabývající se jevy jako paradox volby, kde se poté zaměřuje především na pojem použitelnosti aplikací. Na základě teorie se práce zabývá výběrem, přepracováním a testováním konkrétní webové aplikace s ohledem na použitelnost. Dále jsou v práci rozebrány metodologie, postupy, výsledky měření i závěry z testování. Na jejich základě byla stanovena obecná doporučení pro tvůrce aplikací v prostředí WWW, která mohou pomoci při návrhu použitelnějších systémů.
Webová aplikace pro organizaci vědeckých článků s možností vyhledání jejich citací
Melkes, Miloslav ; Malačka, Ondřej (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením webové aplikace pro správu vědeckých článku s vyhledáváním citací na webových portálech vědeckých článků. Ve výsledné webové aplikaci si uživatelé spravují svoji knihovnu dokumentů nebo mohou výhledávat mezi již vloženými veřejnými dokumenty. Práce obsahuje informace o formátech pro pořenos citací, webových portálech vědeckých článků a nástrojích pro organizaci dokumentů. Dále je v této práci popsán návrh aplikace, použité technologie a vlastní implementace, která je zaměřena na práci s dokumenty a jejich citacemi. V závěrečné části je uvedeno srovnání s dostupnými nástroji s obdobnou funkcionalitou.
Jednoduchý tónový generátor pro FITkit
Malačka, Ondřej ; Bidlo, Michal (oponent) ; Herrman, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá generováním tónů na platformě FITkit. Cílem bakalářské práce bylo navrhnout a realizovat aplikaci pro generování tónů. Uživatelským vstupem pro zadávání tónů je PS/2 klávesnice. Pro realizování aplikace je potřeba popsat konfiguraci pro FPGA v jazyce VHDL a naprogramovat mikrokotrolér v jazyce C. Mikrokontrolér má úlohu generování tónů a ovládání LCD displeje a klávesnice. Řadiče těchto periférií jsou realizovány v FPGA. Aplikace umožňuje kromě zahrání jednoduchých tónů zahrát také několik tónů najednou. Reprodukované tóny jsou také zobrazeny na LCD displeji.
Inteligentní kniha jízd
Holuša, Václav ; Samek, Jan (oponent) ; Malačka, Ondřej (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh a vytvoření aplikace - Inteligentní knihy jízd - sloužící k uživatelsky přívětivému zobrazení historie jízd služebních vozidel. Současně mohou být data podrobena analýze pro zjištění překračování povolené rychlosti, případně bezdůvodného stání s nastartovaným motorem. Vozidla a jejich trasy jsou zakresleny v mapových podkladech Google Maps. Aplikace je nasazena v prostředí konkrétní firmy, jejíž zaměstnanci poskytli součinnost během jejího vytváření. Je implementována jako webová především s ohledem na požadavek možnosti jejího použití na různých zařízeních (počítač, mobilní telefon) a různých platformách.
Důvěra a reputace v distribuovaných systémech
Malačka, Ondřej ; Samek, Jan (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat agentní systém, zabývající se obchodováním se sportovci. Na tento systém bude možné aplikovat principy důvěry a reputace. Implementace tohoto systému je realizována v jazyce pro programování agentů Jason. Agenti zde vystupují jako manažeři týmů. Jejich hlavním cílem je co největší finanční zisk týmu. Prostředí agentů se mění odehráváním zápasů mezi jednotlivými týmy. Na základě odehraných zápasů, mohou manažeři zhodnotit cenu konkrétních hráčů pro tým a obchodovat s hráči tak, aby to týmu přinášelo co největší zisk. V systému se ovšem mohou vyskytovat nedůvěryhodní agenti, kteří se snaží svým nekorektním jednáním nadhodnotit hráče. V rámci diplomové práce budou provedeny experimenty s cílem porovnat přínos aplikace principů důvěry a reputace.
Implementace robotického vysavače
Sojka, Stanislav ; Malačka, Ondřej (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje algoritmy a způsoby řízení robotických vysavačů v neznámém prostředí. Jsou popsány principy jednotlivých metod a jejich omezení. Práce také popisuje způsob implementace důležitých úseků řídících algoritmů. V nemalé míře se práce zabývá způsobem řešení problémů s lokalizací, které se vyskytly při vytváření řídícího algoritmu pro reálného robota. Výsledkem práce jsou dvě aplikace, jedna pro vzdálené řízení robota podle popsaných algoritmů, druhá pro jejich demonstraci bez nutnosti vlastnit robota.
Vyhodnocování důvěry nebo reputace na základě analýzy sociální sítě
Švec, Tomáš ; Malačka, Ondřej (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl aplikovat pojem důvěra a reputace z oblasti umělé inteligence na metody analýzy sociální sítě. Obsahuje zhodnocení současných dostupných interakcí pro model důvěry z pohledu zástupců sociálních sítí. Následně popisuje navržený matematický model důvěry pro sociální síť Facebook. Tento model byl implementován v jazyce Python. Experimentální výsledky práce na vzorku uživatelů sítě Facebook jsou následně rozebrány jak z pohledu umělé inteligence, tak z pohledu sociální psychologie.
Jednoduchý tónový generátor pro FITkit
Malačka, Ondřej ; Bidlo, Michal (oponent) ; Herrman, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá generováním tónů na platformě FITkit. Cílem bakalářské práce bylo navrhnout a realizovat aplikaci pro generování tónů. Uživatelským vstupem pro zadávání tónů je PS/2 klávesnice. Pro realizování aplikace je potřeba popsat konfiguraci pro FPGA v jazyce VHDL a naprogramovat mikrokotrolér v jazyce C. Mikrokontrolér má úlohu generování tónů a ovládání LCD displeje a klávesnice. Řadiče těchto periférií jsou realizovány v FPGA. Aplikace umožňuje kromě zahrání jednoduchých tónů zahrát také několik tónů najednou. Reprodukované tóny jsou také zobrazeny na LCD displeji.
Implementace robotického vysavače
Sojka, Stanislav ; Malačka, Ondřej (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje algoritmy a způsoby řízení robotických vysavačů v neznámém prostředí. Jsou popsány principy jednotlivých metod a jejich omezení. Práce také popisuje způsob implementace důležitých úseků řídících algoritmů. V nemalé míře se práce zabývá způsobem řešení problémů s lokalizací, které se vyskytly při vytváření řídícího algoritmu pro reálného robota. Výsledkem práce jsou dvě aplikace, jedna pro vzdálené řízení robota podle popsaných algoritmů, druhá pro jejich demonstraci bez nutnosti vlastnit robota.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.