Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fotbalová Fortuna liga v Deníku Sport a sportovní příloze MF Dnes v době koronavirové krize v období od 1.3. 2020 do 31.12. 2020
Malík, Štěpán ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl představit, jak deník Sport, web iSport, sportovní příloha MF Dnes a web sport.idnes.cz informovaly o koronavirové krizi v souvislosti s Fortuna ligou. K dosažení cílů práce je využito kvantitativní obsahové analýzy. V práci jsou zkoumána tři časová období, přičemž každé období bylo vybráno tak, aby pokrývalo důležitý úsek v událostech spojených s koronavirovou krizí a Fortuna ligou. Výzkumná část práce analyzuje publikované články v jednotlivých obdobích, dále zkoumá zmínky o klubech a využití narativů. Výsledky jsou porovnávány jak mezi jednotlivými obdobími, tak mezi médii. Práce také prezentuje Fortuna ligu jako soutěž, jednotlivé kluby a jejich historii. Zároveň práce chronologicky charakterizuje klíčové události koronavirové krize v České republice. Ve stručnosti jsou zde také představeny nejnovější poznatky z výzkumu na téma sportovní žurnalistiky v době koronavirové krize.
Využití referral marketingu na příkladu firmy Tesla
Malík, Štěpán ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku referral programů jako akvizičního nástroje. Jako praktický příklad využití tohoto nástroje je použita analýza referral programů Tesly. První kapitola a druhá kapitola práce se věnují ukotvení referral programů do teorie marketingu. V třetí části práce je popsána základní problematika referral programů a jsou zde prezentovaný hlavní proudy současného výzkumu v této oblasti. V závěru této kapitoly jsou popsány základní kroky k implementaci programu. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na popsání fenoménu jménem Tesla. V první části této kapitoly popisuji historii firmy. V další části této kapitoly se zaměřuji na roli Elona Muska v Tesle. Pokouším se popsat, jak funguje propojení Tesly a jeho dalších společností, konkrétně SpaceX a Solar City, také se zde zaměřuji na sílu jeho sociálních sítí a jeho vliv na PR společnosti. Další část této kapitoly se zabývá analýzou marketigové komunikace Tesly. V poslední části se zaměřuji na komunitu fanoušků, která je důležitou součástí při akvizici zákazníků. Pátá kapitola práce popisuje principy fungovaní Tesla referral programu mezi lety 2015 a 2017, zároveň zde dochází k analýze využívající teorii ze třetí kapitoly. Poslední část práce se věnuje kvalitativní analýze ve formě polostrukturovaných rozhovorů s majiteli vozů...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.