Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Závěrečná učňovská zkouška podle jednotného zadání - popis současného stavu ve vybraných SOU pro sluchově postižené v České republice
Maděrová, Sára ; Hudáková, Andrea (vedoucí práce) ; Okrouhlíková, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tzv. závěrečnou zkouškou podle jednotného zadání, kterou od školního roku 2014/2015 povinně skládají všichni žáci středních škol poskytujících střední vzdělání s výučním listem. Cílem práce je popsat současnou podobu této zkoušky ve vybraných tzv. středních odborných učilištích a odborných učilištích pro sluchově postižené. Pozornost je věnována především uplatnění závazného jednotného zadání vs. využití tradičních, na konkrétní škole dlouhodobě zaužívaných podob realizace této zkoušky, individualizaci zkoušky pro jednotlivé žáky a zohlednění tzv. podpůrných opatření doporučených školským poradenským zařízením. Při výzkumném šetření je využito metod obsahové analýzy kurikulárních dokumentů, observace během závěrečné zkoušky a polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy. Klíčová slova: jednotné zadání, odborné učiliště pro sluchově postižené, podpůrná opatření, střední odborné učiliště pro sluchově postižené, střední vzdělání, výuční list, závěrečná zkouška, žák se sluchovým postižením, žák se speciálními vzdělávacími potřebami
Vliv distanční výuky na hodnocení žáků na 2.stupni ZŠ
Maděrová, Sára ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Klapálková, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením žáků během distanční výuky, kdy byly na území České republiky kvůli pandemii covid-19 uzavřené školy a žáci se tak vzdělávali ze svých domovů. Cílem práce je popsat, jak ovlivnila distanční výuka hodnocení žáků u vybraných učitelů na 2. stupni základních škol v Praze. Pozornost je věnována zejména zjištění podoby hodnocení žáků během distanční výuky u jednotlivých učitelů. Důraz je kladen také na zmapování proměn hodnocení žáků učiteli v období probíhající distanční výuky a v neposlední řadě také na zjištění, jak se zkušenost učitelů s hodnocením žáků během distanční výuky projevila do jejich současného hodnocení. Při výzkumném šetření je využito metod polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy, obsahové analýzy metodických dokumentů týkající se hodnocení žáků během distanční výuky a dalších materiálů získaných od jednotlivých učitelů, se kterými byly rozhovory provedeny. Klíčová slova: covid-19, distanční výuka, formy hodnocení, sekundární vzdělávání, školní hodnocení, učitel
Závěrečná učňovská zkouška podle jednotného zadání - popis současného stavu ve vybraných SOU pro sluchově postižené v České republice
Maděrová, Sára ; Hudáková, Andrea (vedoucí práce) ; Okrouhlíková, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tzv. závěrečnou zkouškou podle jednotného zadání, kterou od školního roku 2014/2015 povinně skládají všichni žáci středních škol poskytujících střední vzdělání s výučním listem. Cílem práce je popsat současnou podobu této zkoušky ve vybraných tzv. středních odborných učilištích a odborných učilištích pro sluchově postižené. Pozornost je věnována především uplatnění závazného jednotného zadání vs. využití tradičních, na konkrétní škole dlouhodobě zaužívaných podob realizace této zkoušky, individualizaci zkoušky pro jednotlivé žáky a zohlednění tzv. podpůrných opatření doporučených školským poradenským zařízením. Při výzkumném šetření je využito metod obsahové analýzy kurikulárních dokumentů, observace během závěrečné zkoušky a polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy. Klíčová slova: jednotné zadání, odborné učiliště pro sluchově postižené, podpůrná opatření, střední odborné učiliště pro sluchově postižené, střední vzdělání, výuční list, závěrečná zkouška, žák se sluchovým postižením, žák se speciálními vzdělávacími potřebami

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.