Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Akcelerace vzájemné korelace pomocí GPU
Maděra, Karel ; Kruliš, Martin (vedoucí práce) ; Horáček, Jan (oponent)
Vzájemná korelace je často používaný nástroj v oboru zpracování signálu, který je možné aplikovat pro rozpoznávání obrazu, částicovou fyziku, elektronovou tomografii a pro mnoho dalších oblastí. Pro mnohé z těchto aplikací je výkon vzájemné korelace lim- itujícím faktorem pro celkový výkon systému z důvodů její výpočetní náročnosti. V této práci provedeme analýzu vzájemné korelace vzhledem k možnostem pro její optimalizaci a paralelizaci. Následně implementujeme několik optimalizací algoritmu odvozeného z definice vzájemné korelace, se zaměřením na paralelizaci pomocí grafických karet (GPU). Přestože tento algoritmus poskytuje mnoho možností pro paralelizaci, je pro jejich využití potřeba vyřešit několik problémů, jako je například nízká aritmetická intenzita algoritmu. Problémy se nadále liší podle typu vstupních dat, mezi které patří korelace jednoho páru vstupů, jednoho vstupu s množinou jiných vstupů, případně korelace mnoha vstupů s mnoha jinými vstupy. V závěru práce poté porovnáme námi implementované optimal- izace algoritmu založeného na definici vzájemné korelace s asymptoticky rychlejším a často používaným algoritmem založeným na Rychlé Fourierově transformaci (FFT). V závislosti na celkové velikosti vstupních dat dosahuje naše implementace stejné rychlosti jako algoritmus založený na FFT při...
UrhoRTS - platforma pro tvorbu realtimových strategických her
Maděra, Karel ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Vývoj Realtimových strategických her (RTS) je složitým procesem spojujícím mnoho oborů. Cílem naší práce je vytvoření platformy zjednodušující proces tvorby 3D RTS her pro jednoho hráče a umožňující tvorbu logiky her jako pluginů v jazyce C#. Platforma umožňuje tvorbu her jako balíčků, definovaných pomocí XML souborů, obsahujících modely, textury, animace, definice grafického uživatelského rozhraní a pluginy. Pomocí těchto pluginů, vytvořených pomocí jazyka C#, umožňuje platforma definici umělé inteligence hráčů, jednotek, budov či projektilů obsažených v balíčcích. Platforma dále poskytuje funkce použitelné při implementaci pluginů. Součástí práce je ukázkový balíček, obsahující implementaci hry demonstrující schopnosti platformy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.