Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímaný vliv médií na postoj rodičů vůči povinnému očkování
Machytka, Matěj ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Povinné očkování je jeden ze základních pilířů ochrany veřejného zdraví, pomocí kterého se z našeho geografického prostoru podařilo vymýtit mnoho dříve smrtelných a rozšířených chorob. Přestože procento očkovaných zůstává v ČR dosud vysoké, zvětšuje se množina rodičů, kteří své děti očkovat odmítají. Důvody této zdrženlivosti jsou různé. Tato práce na problematiku nahlíží optikou sociálního konstruktivismu a snaží se pomocí provedených hloubkových rozhovorů přispět k pochopení, jak rodiče vnímají vliv médií na své rozhodování v otázce povinného očkování. Dalšími teoretickými východisky jsou mediální konstrukce reality, teorie reprezentace nebo biomoc a biopolitika v pojetí Michela Foucaulta. Významná část teorie se rovněž věnuje popsání aktuálního období, které v literatuře bývá charakterizováno pojmy jako "post-truth" nebo doba postfaktická, a řeší, jakou roli v tomto vývoji rostoucí nedůvěry v expertní vědění a instituce sehrávají zejména nová média jako jsou sociální sítě a internet. Praktická část se dále věnuje analýze nasbíraných dat v duchu zakotvené teorie. Identifikované kategorie následně popisují, jak rodiče hodnotí roli médií v debatě o povinném očkování, jak vyhodnocují informace pro své rozhodování, jak vnímají svou reprezentaci v médiích nebo jak se sami do diskuze o očkování skrz...
Analýza online komunikace série běžeckých závodů RunCzech v porovnání se zahraničními maratony
Machytka, Matěj ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním, zhodnocením a optimalizací online komunikace společnosti Prague International Marathon, potažmo největším českým seriálem běžeckých závodů RunCzech. Cíle této práce jsou naplňovány za pomoci provedeného dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 158 běžců a běžkyň. V teoretické části jsou zmíněny základy marketingu, brandingu a nákupního chování spotřebitelů. Velká pozornost je pak věnována marketingu v online prostředí, zejména na sociálních sítích. Pro závěry své práce dále využívám interních dat RunCzech, které mi byly společností poskytnuty. Kromě interních dat a rozhovoru s marketingovými pracovníky RunCzech jsem provedl i obsahovou analýzu profilů značky na Facebooku a Instagramu s cílem najít jejich nedostatky. Závody RunCzech jsou dále porovnány s významnými zahraničními závody jako jsou Virgin Money London Marathon a Boston Marathon.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.