Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Hankeová, Lucie ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat postavení společnosti Coca-Cola na českém trhu nealkoholických nápojů s využitím dat maloobchodního auditu. V první řadě jsou poskytnuty informace o trhu nealkoholických nápojů v České republice jako stanovení kontextu, v němž bude samotná analýza provedena. Jedná se o fakta, jako jsou velikost, trendy či struktura trhu jak z hlediska zahrnutých kategorií tak i výrobců na něm působících. Následně je do kontextu uvedena samotná společnost Coca-Cola jako globálně největší výrobce nealkoholických nápojů a ve vztahu k hlavním aktérům na českém trhu je s důrazem na segment colových nápojů vyhodnocena její pozice. Analýza primárně využívající tvrdých dat maloobchodního auditu je v závěrečné části práce doplněna o výsledky dotazníkového šetření přinášejícího neméně důležitý pohled samotného spotřebitele.
Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích
Řehoř, David ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou podobou a determinanty dalšího vývoje automobilového odvětví a strategií společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích, jež se řadí mezi nejdynamičtěji se rozvíjející automobilky současnoti. Práce je členěna na 4 kapitoly. První se věnuje nedávnému vývoji automobilového průmyslu s bližším zaměřením na hlavní charakteristiky trhu ČR a zmiňuje hlavní trendy ovlivňující toto odvětví. Další část představuje společnost HMC a zabývá se analýzou vývoje jejího postavení na světovém automobilovém trhu. Předmětem třetí kapitoly práce je analýza podnikatelské strategie této společnosti, jež se stala základem jejího rostoucího významu. Zmíněny jsou její hlavní cíle a způsob, jakým směřuje k jejich naplnění. Podrobněji je rozebrán proces tvorby strategického plánu, odlišné strategické přístupy k mezinárodnímu podnikání, proces strategického řízení značky a vývoj této strategie HMC od počátku po současnost. Závěrečná část se zabývá důvody výstavby výrobního závodu Hyundai v tuzemsku, hodnotí postavení společnosti na českém trhu a analyzovanou strategii.
Analýza nabídky bankovních produktů v České republice se zaměřením na Volksbank CZ, resp. Sberbank CZ
Ševčík, Jakub ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá nabídkou bankovních produktů v České republice a zaměřuje se na nabídku Volksbank CZ, resp. Sberbank CZ. Část práce je věnována utváření bankovního sektoru v České republice a aktuální situaci. Práce rovněž zahrnuje přeměnu Volksbank CZ na Sberbank CZ. Analýza nabídky bankovních produktů a poplatků spojených s vedením účtů srovnává pozici vybraných produktů Volksbank CZ v období od října roku 2012 do ledna 2013.
Strategie francouzských výrobců automobilů na mezinárodních trzích
Snížek, Martin ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce je věnována francouzským automobilkám Renault a PSA Peugeot Citroën s cílem komparace jejich strategií na mezinárodních trzích. V první kapitole jsou popsána specifika jednotlivých trhů, přičemž důraz je kladen na rozlišení tradičních automobilových center a rozvíjejících se ekonomik. Ve druhé části práce je představena automobilka Renault a její působení na mezinárodních trzích, které je blíže zkoumané pomocí analýzy produkční činnosti (geografické rozmístění a jeho vývoj v čase, formy vstupu na nové trhy) a prodejů. Třetí kapitola pak stejnou formou charakterizuje automobilku PSA Peugeot Citroën. Autor dochází k závěru, že ačkoliv Francie a Evropa zůstávají hlavními trhy pro obě automobilky, jejich význam se stále zmenšuje ve prospěch rozvojových zemí. Dále bylo zjištěno, že oba výrobci využívají pro vstup na nové trhy spolupráce s dalšími automobilkami.
Analýza motivace studentů pro výjezdy na stáže AIESEC
Hladíková, Veronika ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Bakalářská práce pojednává o motivaci studentů, kteří se rozhodli vyjet na stáž s organizací AIESEC. V teoretické části je představena organizace AIESEC, seskupeny poznatky z oblasti motivace a také popsán procesu vyjetí na stáž a vysvětlení role koordinátora pro stážisty. Praktická část uvádí výsledky výzkumu, který byl proveden za účelem zjistit, jaká byla motivace stážistů k výjezdu a také motivace koordinátorů, kteří pracují se stážisty. Pro tato zjištění byl v obou případech použit písemný dotazník. Na závěr byla na základě vyhodnocení obou dotazníků udělena doporučení a návrhy na zlepšení práce se stážisty i koordinátory.
Door-to-door sales
Pacalová, Michaela ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Machková, Hana (oponent)
Práce sa věnuje tématu přímého prodeje. Cíl práce je na základě komparace přímého prodeje zhodnotit jeho specifika ve vybraných zemích, přiblížit přímý prodej ve vybrané společnosti a poukázat na tuto formu prodeje nejen doma, ale i v zahraničí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoreticka část práce vymezuje základní pojmy řešené problematiky, charakterizuje přímý prodej a předpoklady jeho úspěšnosti. Závěrem této části je komparace přímého prodeje ve vybraných zemích, a to na základě statistických ukazatelů a také běžně dostupných informací. V praktické části je představena společnost Southwestern, která využívá pŕímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Je zde stručně shrnuta její historie, produktové portfolio a také Southwestern Advantage stáž pro studenty vysokých škol.
Strategie dodavatelských firem automobilového průmyslu ve střední a východní Evropě
Mohelský, Lukáš ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent) ; Materna, Petr (oponent)
Hlavním cílem disertační práce bylo analyzovat vývoj automobilového průmyslu jak ze světové, tak z evropské perspektivy a na strategické úrovni zhodnotit dopad identifikovaných trendů na postavení dodavatelských společností působících v jednom z růstových center tohoto oboru na evropském kontinentu. Mezi dílčí cíle, které na hlavní cíl logicky navazovaly a které byly v celé práci taktéž průběžně řešeny, patřila na jedné straně identifikace klíčových důvodů, jež vedly k rozvoji automobilového odvětví ve střední a východní Evropě, a na druhé straně predikce očekávaného vývoje, zejména s přihlédnutím k udržitelnosti současného postavení zkoumaného regionu v evropském i světovém automobilovém průmyslu. Disertační práce přinesla v průběhu pěti hlavních kapitol řadu zjištění. Dosažené závěry nejen doplňují dosavadní stav poznání v oblasti teoretické, ale zároveň nabízí důležité informace pro stanovování dlouhodobých strategických záměrů dodavatelských společností působících jak na území České republiky, Maďarska, Polska a Slovenska, tak v rámci celého evropského kontinentu. Předkládaná práce nabízí komplexní pohled na dynamicky se rozvíjející průmyslový sektor ve světovém a evropském měřítku, přičemž zároveň upozorňuje na vybrané příležitosti a hrozby, jimž bude celé odvětví (případně jeho jednotlivé části) s vysokou mírou pravděpodobnosti v následujících letech čelit a které mohou být v automobilovém průmyslu působícími společnostmi v budoucnu využity.
Založení BPO centra - analýza příležitostí ve vybraných zemích
Kollárovits, Pavel ; Machková, Hana (vedoucí práce)
Práce analyzuje nové trendy v mezinárodních strategiích firem, rozebírá jejich motivaci k přemísťování svých aktivit a zejména popisuje srovnávací analýzu potenciálních destinací vhodných pro offshoring. Práce uvádí srovnávací analýzu čtyř zemí, Polska, Maďarska, Rumunska a Bulharska z hlediska vhodnosti umístění centra sdílených služeb.
Analýza marketingového prostředí v Dánsku
Bergerová, Linda ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingové prostředí dánského trhu a zkoumat vnější faktory, které ovlivňují firmy při jejich působení na tomto trhu. Mojí snahou je vytvořit představu o dánském podnikatelském prostředí a kulturních odlišnostech Dánů. Při analýze vycházím z vybraných a nejdůležitějších makrofaktorů politických, ekonomických a sociálních. Věnuji se také kulturním specifikům, na jejichž základě a s využitím identifikovaných makrofaktorů uvádím rady, které by měly firmy zohlednit při plánování své marketingové strategie. Díky této práci by čeští podnikatelé měli lépe porozumět tamějšímu prostředí, objevit možné šance jak se uplatnit, ale také odhalit rizika spojená s podnikáním v Dánsku.
Koncepce CSR a její využití v praxi vybraných francouzských společností
Vodstrčilová, Kateřina ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Tato práce představuje komplexní pohled na koncepci společenské odpovědnosti firem - corporate social responsibility (CSR) a její využití v praxi vybraných francouzských společností. První část práce se zabývá teoretickou podstatou koncepce CSR, pojmem společenské odpovědnosti firem, jeho vznikem a vývojem. Uvádí tři základní oblasti CSR a popisuje proces implementace CSR do firemní praxe. Druhá část se věnuje situaci CSR v Evropské unii a ve Francii. Třetí část se zaměřuje na společenskou odpovědnost v praxi francouzských kosmetických společností Yves Rocher a L'Oréal. Na závěr je zhodnoceno a porovnáno využití koncepce v praxi těchto firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.