Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Náhrada nákladů řízení v nalézacím a exekučním řízení
Mařík, Jiří ; Pohl, Tomáš (vedoucí práce) ; Macková, Alena (oponent)
1 Abstrakt Diplomová práce analyzuje hlavní hlediska náhrady nákladů nalézacího a exekučního řízení. Při soudním rozhodování bývá často problematika náhrady nákladů nalézacího a exekučního řízení považována za druhotné téma, nicméně rozsah odborné diskuze a časté novelizace příslušných právních předpisů vypovídají o pravém opaku. Z tohoto důvodu bylo základním účelem diplomové práce poskytnou ucelený rozbor relevantní právní úpravy, upozornit na praktické problémy při její aplikaci a zároveň učinit návrhy možných změn jednotlivých právních předpisů Diplomová práce se člení na úvod, pět kapitol a závěr. V úvodu vymezuji zejména otázky a cíle práce, jimiž se následně diplomová práce zabývá. Také zde definuji základní pojmy. První kapitola přináší základní přehled dílčích druhů nákladů nalézacího řízení, které jsou důležité pro správné pochopení zákonitostí jejich následné náhrady. Společně s nástinem historického vývoje se dále věnuje jejich praktickému uplatňování a v neposlední řadě upozorňuje na nejčastější potíže při jejich náležitém výpočtu. Ve druhé kapitole se zabývám charakteristikou jednotlivých pravidel prostupujících právní úpravu náhrady nákladů nalézacího řízení jako celku. Patřičný prostor je poskytnut především spornému řízení, a to včetně soustavy opravných prostředků. Pozornosti se však...
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Tisoň, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mařík, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, konkrétněji hlavně reklamou v PPC systémech. Představuje dva nejvyužívanější nástroje pro tuto formu reklamy v České republice. Dále popisuje principy fungování těchto systémů, postup přípravy reklamních kampaní, optimalizace a vyhodnocení. Hlavním cílem této práce je vyhodnocení reklamních kampaní ze zmíněných systémů, jejich porovnání a předložení návrhu pro zlepšení efektivity do dalšího období. Pro naplnění cílů budou využity také další nástroje, mezi které patří například: Google Analytics, plánovače klíčových slov, nástroje pro monitorování návštěv na webových stránkách atd. Mezi hlavní přínosy této práce patří efektivnější zhodnocení investic vložených do PPC reklamy po aplikaci předložených návrhů.
Marketingová strategie společnosti ZOOT
Renčová, Michaela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Mařík, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ZOOT. Společnost ZOOT je česká značka, která se primárně zaměřuje na prodej oblečení a módních doplňků. Společnost ZOOT funguje jako internetový obchod, ale má i své kamenné pobočky v Česku, na Slovensku a v Rumunsku. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti ZOOT, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení pro zlepšení stávajících marketingových aktivit. V teoretické části bakalářské práce jsou popsány důležité pojmy vztahující se k marketingu, ke značkám a k reklamním kampaním. Praktická část bakalářské práce je poté věnovaná analýze současných marketingových aktivit společnosti ZOOT, přičemž důležitou součástí je analýza vánočních kampaní této společnosti z let 2014 a 2015.
Loajalita zákazníků vybrané společnosti
Čechovská, Eva ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Mařík, Jiří (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat vztah zákazníka k drogerii dm v České republice a definovat jeho loajalitu. Na základě dotazníkového šetření potvrdím či vyvrátím mnou stanovené hypotézy, popř. navrhnu vylepšení. Návrhy vyvodím z teoretických podkladů a získaných dat z vlastního dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř hlavních částí, z nichž se první tři zabývají teorií potřebnou pro následující části, a to vysvětlením loajality zákazníka, segmentace a marketingového výzkumu. Čtvrtá část obsahuje rozbor a vyhodnocení výsledků z dotazníkového šetření trhu v praxi a návrhy na vylepšení.

Viz též: podobná jména autorů
11 MAŘÍK, Jan
2 Mařík, Jakub
11 Mařík, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.