Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přeliv diváků od obrazovek k monitorům a displejům
Syruček, Jan ; MORAVEC, Václav (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
Žijeme v multimediální době plné audiovizuálních obsahů. Internet se již rozšířil do většiny domácností v České republice, a tím začal ovlivňovat a měnit zvyky diváků. Kdo dnes ještě sleduje klasickou televizi? A jak máme v této době vůbec chápat pojem televize? Patří budoucnost audiovize pouze internetové obci?
Zábavná tvorba v českých televizích, s důrazem na zábavnou tvorbu veřejnoprávní televize
Hirsch, Cyril ; MYSLÍK, Václav (vedoucí práce) ; SVOBODA, Otakar (oponent)
Zábavná tvorba je jedním ze zásadních televizních žánrů v rámci celé historie tohoto média. Bavící funkci plnila již od svého vzniku. S nástupem duálního systému vysílání jde také o kontroverzní žánr v kontextu veřejnoprávní služby občanům. Diplomová práce pojednává o vývoji zábavných pořadů v českém televizním prostředí, s důrazem na Československou a později veřejnoprávní Českou televizi. Komplexní obraz tohoto žánru dává nejprve do souvislostí s historickým vývojem Československé televize a později s nástupem komerčních vysílatelů v ČR. Dále se věnuje developmentu zábavných televizních formátů z hlediska programového a možnostem a typům jejich výroby. Zásadní je pak srovnání přístupu soukromých vysílatelů a veřejnoprávní instituce k žánru zábavy, který svou podstatou tíhne spíše ke komerčnímu pojetí.
Divácké preference cílové skupiny 65+ v letech 2011-2014 na kanálech ČT1 a ČT2
Slivoňová, Juliána Silvie ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
Obsahem této práce je konkretizovat vztah mezi divákem a vysílatelem televizního přenosu, objasnit problematiku diváckých skupin s důrazem na cílovou skupinu 65+. Dále se snaží vyvrátit stereotypy, které tuto cílovou skupinu reprezentují, zmapovat preference diváků seniorské divácké skupiny na prvním a druhém kanále České televize a žánrově zařadit nejúspěšnější pořady z hlediska seniorského diváka.
Profil HBO se zaměřením na původní tvorbu v České republice a možnosti spolupráce
Pešula, Tomáš ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
Profil HBO (Home Box Office Inc.) - předního prémiového kabelového a satelitního programu označovaného jako kvalitní televize. Uvažování o HBO v širším kontextu proměny televizního média v důsledku postmoderního uvažování, technologických inovací, vzdělanosti publika a vývoje diváka ve třetím televizním věku. Vznik, vývoj a expanze HBO ve Spojených státech amerických, v Evropě a zejména v České republice. Analýza původní originální tvorby HBO a její záměrné odlišení od současného televizního obsahu celoplošných sítí. Zmapování dlouhodobého producentského a dramaturgického záměru společnosti, jejího developmentu, cílové skupiny diváků, přínosu v kulturní a kinematografické oblasti a prozkoumání možností spolupráce. Důraz je kladený na principy fungování HBO, její politickou a hospodářskou činnost, strategie, komunikační a marketingové nástroje, kreativní přístup a technologický rozvoj s přesahem do budoucna.
Programová skladba médií verejnej služby
Badač, Peter ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
V práci sa zaoberám programovou skladbou médií verejnej služby. Na príklade Českej televízie, írskej RTÉ a fínskej YLE sa snažím demonštrovať súčasné trendy v programingu, vývoji nových programov a formátov ako aj vzťahu médií verejnej služby k novým médiám. Vrámci programingu sa práca zaoberá žánrami, ktoré sú vysielané médiami verejnej služby, v oblasti vývoja nových programov popisuje proces vývoja projektov v spomínaných inštitúciách ako aj analzyuje momentálne programové smerovanie médií verejnej služby. Práca tiež mapuje súčasnú trendy v európskych verejných televíziách a naznačuje možný vývoj vo oblasti programu a nových médií.
Digitalizace v rámci České televize
Vácha, Pavel ; Mathé, Ivo (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Práce popisuje vlivy procesu digitalizace šírení terestrického televizního signálu na Ceskou televizi jako televizi verejné služby. Úvod prináší základní vysvetlení pojmu digitalizace a historii digitalizace televizní výroby, jako predstupne digitalizace terestrického šírení televizního signálu. V první kapitole je uvedena strucná historie televize a televizního trhu v Ceskoslovensku a Ceské republice, která znací i stav trhu pred zapocetím procesu digitalizace šírení televizního signálu. V další cásti je prehled právního rámce procesu a technologické rešení. V kapitolách venovaných dvema novým programovým okruhum, jejichž vznik je umožnen zmenou šírení signálu, je v souvislostech popsán jejich vznik a zhodnoceny první roky vysílání. Dále se práce zabývá problematikou vzniku nových soukromých televizních stanic a jejich vlivem na Ceskou televizi. V záveru je analyzována sledovanost, jako jeden z ukazatelu úspešnosti a trendu, které proces digitalizace na trhu nastolil a prezentována úvaha nad budoucím vývojem na televizním trhu nejen z pohledu Ceské televize.
Vývoj počítačových her od roku 1989 do současnosti
Pinkava, Jakub ; Kopecký, Lubor (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Práce se zabývá vývojem počítačových her od roku 1989 do současnosti. Rozděluje hry na jednotlivé typy. Ukazuje průběh vývoje na konkrétních příkladech z herní historie.
Restrukturalizace České televize od roku 1992 po současnost
Stehlík, Matěj ; Svoboda, Otakar (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Práce má za cíl zmapovat základní organizační struktury a jejich změny v České televizi od jejího vzniku v roce 1992 až do současnosti s důrazem především na dopad v oblasti dramaturgie a výroby televizních pořadů. Zároveň se snaží poukázat na hlavní výhody a nevýhody těchto struktur v závislosti na vývoji mediálního trhu v České republice a též se pokouší definovat optimální strukturu a nastavení vnitřních pravidel pro efektivní fungování veřejnoprávních média v současných podmínkách
Typy výroby v České televizi se zaměřením na systém zadávání zakázek externím producentům.
Hirsch, Cyril ; Myslík, Václav (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
Česká televize je dlouhodobě jedním z největších koproducentů české filmové tvorby. Zároveň je však také jedním z hlavních zadavatelů zakázek externím producentům v oboru výroby audiovizuálních děl. Je tedy vysoce pravděpodobné, že se většina absolventů katedry produkce (ale i jiných kateder FAMU) dříve či později s ČT ve svém profesním životě setká. Dobré porozumění jednotlivým typům výroby v této instituci by tak mělo být nedílnou součástí znalostí absolventů filmové vysoké školy. Začínající nezávislé producenty a autory jistě zajímají kritéria pro zadávání zakázek či možnosti koprodukcí. Jaké je jejich nastavení a co rozhoduje o jejich podobě. Prvním cílem této práce je proto jakýsi ?manuál? pro externí producenty a autory, který jim usnadní orientaci v celé problematice. Druhý cíl práce se pohybuje v poněkud obecnější rovině. Budu se snažit nahlížet na externí zakázku a koprodukci audiovizuálního díla v kontextu televize veřejné služby.
Výroba a praktické užití grafiky v současném televizním vysílání
Procházka, David ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Tato práce vysvětluje pojem televizní grafika a všechna její odvětví v kontextu současné televizní tvorby. Popisuje a vysvětluje systémy jejího zadávání a následné tvorby. Dále pak na názorných příkladech demonstruje možnosti využití a případně vysvětlí, které technologie či postupy se v daném odvětví používají a proč. Práce se mimo to zaměřuje i na různé aspekty, odlišnosti a specifika výroby v České televizi, která je na FAMU používána jako učební model povinných předmětů katedry produkce. Při tom neopomíjí uvést grafiku jako mocný nástroj televizní propagace. Práce se pak snaží popsat i nejmodernější trendy v televizním vysílání a jejich dopadech na práci grafických oddělení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Myslík, V.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.