Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PROGRESIVNÍ VÝROBNÍ POSTUPY A MODELOVÁNÍ STRUKTUR A VLASTNOSTÍ LITIN S KULIČKOVÝM GRAFITEM
Musilová, Iveta ; Mores, Antonín (oponent) ; Pacal, Bohumil (oponent) ; Šenberger, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá posouzením vazeb mezi progresivními technologickými postupy výroby litin s kuličkovým grafitem a jejich strukturními vlastnostmi. Hlavním cílem práce je objasnění příčinných souvislostí mezi parametry navržených výrobních technologií litin (zahrnuje vybrané varianty modifikace a očkování taveniny a parametry její krystalizace, tuhnutí a chladnutí ve slévárenské formě), strukturou a chemickou heterogenitou prvků v této struktuře. K bližší specifikaci výše uvedených vazeb byl využit prostorový model růstu grafitu kulového tvaru, který vznikl na FSI VUT v Brně. Na základě aplikace tohoto modelu na experimentálně získaná data byla ověřena jeho použitelnost pro praxi. Zmiňovaný model U GRAFIT 20 autorů Stránského a Milliona počítající segregaci v rámci eutektické buňky zatím nebyl ve větším rozsahu použit pro predikci segregace v reálných podmínkách. Na základě uvedeného modelu byla tedy u experimentálních taveb zjištěna mikrosegregace v rámci „průměrně“ buňky. Mikrosegregace byla popsána indexem segregace a indexem heterogenity. Vypočtené hodnoty indexu segregace a heterogenity pak byly porovnány s hodnotami experimentálně ověřenými. Na základě porovnání vypočtených a naměřených hodnot byla posouzena možnost dalšího použití uvedeného modelu v praxi.
Návrh marketingové strategie pro Coop supermarket
Musilová, Iveta ; Němečková, Monika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám návrhem marketingové strategie pro konkrétní organizaci. Pro lepší pochopení problematiky se v první části věnuji teorii, kterou v další kapitole aplikuji do praxe. Cílem této práce je navrhnout a popřípadě implementovat doporučení ohledně marketingových postupů. Cíle bude dosaženo díky strategické analýze.
Výběr bezlepkových potravin z pohledu diagnostikovaného celiaka
Musilová, Iveta ; Frühauf, Pavel (vedoucí práce) ; El-Lababidi, Nabil (oponent)
Zaměřením této diplomové práce je výběr potravin lidí s diagnostikovanou celiakií. V teoretické části je uvedena historie onemocnění, anatomie a fyziologie tenkého střeva, patogeneze, projevy a formy celiakie, diagnostika onemocnění, screening celiakie a komplikace způsobené celiakií. Práce se také zabývá léčbou celiakie, která popisuje nevhodné a vhodné potraviny v bezlepkové dietě a průmyslově zpracované potraviny. Dále je uvedeno označování bezlepkových potravin v České republice a v Kanadě. Také je zpracováno porovnání České republiky a Kanady ohledně zdravotní péče, vlády a restaurací nabízejících bezlepkové pokrmy. Cílem výzkumné části je zmapovat výběr bezlepkových potravin u lidí s diagnostikovanou celiakií, druhým cílem je prozkoumání odlišností ve výběru potravin v České republice a v Kanadě. Třetí cíl se zaměřuje na zjištění faktorů ovlivňujících výběr bezlepkových potravin. Provedení výzkumu bylo na základě dotazníkového šetření. Dotazník byl vyplněn v České republice a v Kanadě. Výzkumný soubor tvořilo 78 diagnostikovaných celiaků z České republiky a 56 diagnostikovaných celiaků z Kanady. Pro získání respondentů z České republiky byl dotazník umístěn ve skupině Celiakie a Mladí Celiaci na Facebookové doméně. V Kanadě byl dotazník umístěn ve skupině The Celiac scene na facebookové...
Analýza deklarované strategie vybraných pivovarů z hlediska její realizace
Musilová, Iveta ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Diplomová práce kvalitativního charakteru pojednává o strategii na business úrovni. Cílem diplomové práce bylo porovnat dva pivovary z hlediska deklarované business strategie, zjištěné deklarované strategie zařadit mezi business strategie dle literární rešerše a ověřit skutečné naplnění deklarovaných strategií vybraných pivovarů. Ověřování proběhlo v oblasti cenové hladiny, způsobu a úrovně distribuce. Pro zkoumání byly vybrány dva pivovary působící na území České republiky, v Pardubickém kraji. Jednalo se o Měšťanský pivovar v Poličce, a.s. a pivovar Rychtář, a.s., Hlinsko v Čechách. Bylo cíleno na management pivovarů. Pro sběr dat byly použity kvalitativní metody a to kvalitativní dotazování s výše uvedeným výzkumným vzorkem, texty a dokumenty a terénní výzkum doplněný webovými stránkami. Následně byla získaná data analyzována, interpretována a vyhodnocena. Na základě formulovaného cíle byla zjištěna deklarovaná strategie vybraných pivovarů. Dle provedené literární rešerše byly pro zařazení strategií pivovarů zásadní Porterovy generické strategie, jakožto typ strategií používaný ve veškeré zvolené literatuře. Deklarovaná strategie pivovarů směřovala ke strategii diferenciace s cílením na široký rozsah zákazníků. Následně bylo ověřeno reálné naplnění deklarované business strategie každého z pivovarů. Bylo zjištěno, že strategie deklarovaná byla převážně ve vzájemné shodě s jejím naplněním a to v případě obou vybraných pivovarů. Při posouzení pro každý pivovar zvlášť nebyly spatřeny významné rozdíly. Přínos této práce byl určen především managementu vybraných pivovarů, který takto o svých strategiích nesmýšlel.
Proměny přistěhovaleckých politik ve Spojeném království, Kanadě a Austrálii od 90. let do současnosti
Musilová, Iveta ; Barša, Pavel (vedoucí práce) ; Koubek, Jiří (oponent)
Práce se zabývá tématem změn v imigračních a integračních politikách Spojeného království, Kanady a Austrálie během uplynulých dvaceti let. Nejprve shrnuje teoretické názory na přistěhovalectví, multikulturalismus a pluralismus, a to v optice liberalismu a komunitarismu. Poté se zaměřuje na samotný vývoj imigračních a integračních politik v jednotlivých zemích v daném časovém období a především na jejich kvalitativní proměnu. Pozornost je věnována jejich ústředním principům, právnímu zakotvení i reálnému výkonu. Nakonec jsou tyto tři přístupy vzájemně porovnány a jsou nastíněny jejich další perspektivy.
Edukace rodičů ve výživě předškolních dětí
MUSILOVÁ, Iveta
Tato bakalářská práce byla zaměřena na odkrývání jevů v edukaci rodičů v oblasti výživy předškolních dětí. Byly stanoveny dva hlavní cíle. Prvním hlavním cílem bylo zmapovat, jaká je informovanost o výživě předškolních dětí ze strany rodičů. Druhým hlavním cílem bylo zjistit, zda mají rodiče předškolních dětí zájem o vzdělávací kurzy v oblasti správných stravovacích návyků a výživy. Praktickým cílem bylo vytvoření a ověření edukačního kurzu vedoucího ke změně vědomostí a dovedností rodičů předškolních dětí v oblasti výživy. Získané informace mohou být využity k prohloubení znalostí rodičů a následně ke zkvalitnění stavu výživy předškolních dětí. Hlavní výzkumná otázka byla vypracována následovně: "Jakým způsobem probíhá edukace rodičů dětí v předškolním věku o jejich správné výživě?". Vedlejší výzkumné otázky byly nastaveny následovně: "Jak efektivně edukovat rodiče v oblasti výživy předškolních dětí?", "Jaké mají znalosti rodiče dětí v předškolním věku o jejich správné výživě?" a "Jaký je zájem ze strany rodičů dětí v předškolním věku o vzdělávací kurzy v oblasti správné výživy dětí?" Teoretická část bakalářské práce se zabývala správným stravováním předškolních dětí a edukací jejich rodičů v této oblasti. Stručně se zde popisuje předškolní věková skupina a její charakteristické rysy. Hlavní kategorie v praktické části shrnuje problematiku výživy, pitného režimu, důležitost bílkovin, kvalitních tuků, sacharidů, vitaminů, minerálních látek a stopových prvků. Dále shrnuje výživová doporučení, která jsou Společností pro výživu sestavena do Zdravé třináctky, umožňující lepší přehled v pravidlech správné stravy. Pro dobrou orientaci je v této části také zpracována pyramida správné výživy. Dále se práce zabývala zdravotními riziky spojenými se špatnou výživou v předškolním věku. V první řadě byla zaměřena na obezitu, jelikož její výskyt je v dnešní době alarmující. Věnovala se jejím zdrojům, prevenci, léčbě a zdravotním důsledkům. Jako dopady špatné výživy byly také zmíněny témata jako malnutrice, potravinové alergie a dehydratace. Druhá kategorie teoretické části se zabývala vzděláváním v oblasti výživy zaměřeným na rodiče i předškolní děti. Byla popsána edukace, edukační proces a jeho fáze. Ve výzkumné části práce byla použita metoda kvalitativního výzkumu a byl rozdělen do tří fází. V první fázi byl použit strukturovaný rozhovor, který byl sestaven ze 7 otázek na zjištění informovanosti rodičů v oblasti správné výživy předškolních dětí. Měl být aplikován na 10 respondentů, avšak při 8. rozhovoru došlo k nasycení výzkumného vzorce. Na základě 9. rozhovoru, který zkoumané jevy nově nerozšířil, byly rozhovory ukončeny. Ve druhé fázi byl na základě získaných dat z předchozích rozhovorů sestaven vzdělávací kurz, který obsahoval pět lekcí, z toho tři lekce zaměřené na edukaci rodičů ve výživě předškolních dětí, jedna lekce soustředěna na děti samotné a poslední lekce se zabývala spoluprací rodičů s dětmi v oblasti výživy. Ve třetí fázi výzkumného šetření byl prakticky realizován vypracovaný vzdělávací kurz, jehož efektivita byla ověřena pomocí strukturovaného rozhovoru, který obsahoval 4 otázky na zjištění změny stravovacích návyků po absolvování lekcí v rodinách zúčastněných a případného zájmu o další vzdělávací kurzy v oblasti správných stravovacích návyků a výživy.
PROGRESIVNÍ VÝROBNÍ POSTUPY A MODELOVÁNÍ STRUKTUR A VLASTNOSTÍ LITIN S KULIČKOVÝM GRAFITEM
Musilová, Iveta ; Mores, Antonín (oponent) ; Pacal, Bohumil (oponent) ; Šenberger, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá posouzením vazeb mezi progresivními technologickými postupy výroby litin s kuličkovým grafitem a jejich strukturními vlastnostmi. Hlavním cílem práce je objasnění příčinných souvislostí mezi parametry navržených výrobních technologií litin (zahrnuje vybrané varianty modifikace a očkování taveniny a parametry její krystalizace, tuhnutí a chladnutí ve slévárenské formě), strukturou a chemickou heterogenitou prvků v této struktuře. K bližší specifikaci výše uvedených vazeb byl využit prostorový model růstu grafitu kulového tvaru, který vznikl na FSI VUT v Brně. Na základě aplikace tohoto modelu na experimentálně získaná data byla ověřena jeho použitelnost pro praxi. Zmiňovaný model U GRAFIT 20 autorů Stránského a Milliona počítající segregaci v rámci eutektické buňky zatím nebyl ve větším rozsahu použit pro predikci segregace v reálných podmínkách. Na základě uvedeného modelu byla tedy u experimentálních taveb zjištěna mikrosegregace v rámci „průměrně“ buňky. Mikrosegregace byla popsána indexem segregace a indexem heterogenity. Vypočtené hodnoty indexu segregace a heterogenity pak byly porovnány s hodnotami experimentálně ověřenými. Na základě porovnání vypočtených a naměřených hodnot byla posouzena možnost dalšího použití uvedeného modelu v praxi.
Návrh marketingové strategie pro Coop supermarket
Musilová, Iveta ; Němečková, Monika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám návrhem marketingové strategie pro konkrétní organizaci. Pro lepší pochopení problematiky se v první části věnuji teorii, kterou v další kapitole aplikuji do praxe. Cílem této práce je navrhnout a popřípadě implementovat doporučení ohledně marketingových postupů. Cíle bude dosaženo díky strategické analýze.
Analýza internetové kampaně společnosti Ochrana 360° na sociálním médiu Facebook
Musilová, Iveta ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza cílení reklamy na Facebooku společnosti Ochrana 360°. Součástí práce je zhodnocení internetového marketingu a marketingu na sociální síti Facebook pro společnost Ochrana 360°. (Hodnocení se týká pouze vybrané společnosti, neslouží jako návod pro podobné společnosti.) Pro dosažení cíle práce v teoretické části nejprve popíši segmentaci a targeting, marketingovou komunikaci na internetu, cílení internetové reklamy a sociální média. Na závěr teoretické části se zaměřím na modely cílení reklamy na Facebooku. V praktické části představím společnost jako takovou a dále se budu zabývat analýzou webových stránek společnosti a především analýzou marketingu společnosti na sociální síti Facebook. V této části zejména popíši cílení reklamy a reklamní kampaně na Facebooku vytvořené společností Ochrana 360°.

Viz též: podobná jména autorů
1 MUSILOVÁ, Iva
2 Musilová, Ilona
4 Musilová, Ivana
10 Musilová, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.