Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
GAP model kvality služeb na případu klubu Holmes Place Premium Anděl
Martincová, Lucie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: GAP model kvality služeb na případu klubu Holmes Place Premium Anděl Cíl práce: Cílem diplomové práce je pomocí GAP modelu mezer analyzovat příčiny vzniku mezer v procesu poskytování služeb, které klub Holmes Place Premium Anděl nabízí svým klientům. Na základě těchto analýz vznést konkrétní doporučení, jak tyto mezery minimalizovat a zvýšit tak kvalitu poskytovaných služeb. Metody: Jako metoda byl použit GAP model mezer. Jednotlivé mezery byly analyzovány pomocí dotazníkového šetření, kde základním souborem byl pracovní tým klubu, osobními rozhovory s vedením klubu a vlastním pozorováním. Výsledky: Výsledky analýz jsou prezentovány pomocí klasifikačních křížů, tabulek a grafů. Na jejich základě jsou nabídnuta určitá doporučení, jak odstranit případné nedostatky a tím zlepšit kvalitu poskytovaných služeb. Hodnocení zaměstnanců ukázalo největší nedostatky v mezeře 4 (plnění slibů marketingové komunikace), a v upřednostňování významu prodejů na úkor kvality služeb. Klíčová slova: fitness a wellness, služby, sportovní služby, kvalita služeb, GAP model kvality služeb, Holmes Place Premium Anděl Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Dítě s poruchou autistického spektra na standardním dětském oddělení.
MARTINCOVÁ, Lucie
Téma bakalářské práce je Dítě s poruchou autistického spektra na standardním dětském oddělení. Autismus je psychiatrické onemocnění způsobené abnormálním vývojem centrální nervové soustavy. Děti mají problém v oblasti komunikace, představivosti a sociální interakce. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem práce bylo zmapovat, jak sestry vnímají péči o děti s poruchou autistického spektra, zmapovat odlišnosti ošetřovatelské péče u dětí s poruchou autistického spektra z pohledu sester a poté zmapovat, jaké mají rodiče zkušenosti s hospitalizací dítěte s poruchou autistického spektra. Praktická část práce byla zpracována kvalitativní formou výzkumu, v kterém byl zvolen hloubkový rozhovor se sestrami pracujícími na standardním dětském oddělení a rodiči dětí s poruchou autistického spektra. Rozhovory probíhaly s 20 sestrami a s 8 rodiči. Rozhovory byly zaznamenány pomocí nahrávání v mobilním telefonu nebo přímo zapisovány na papír a poté přepsány do elektronické podoby. Poté byla získaná data analyzována a kategorizována. Rozhovory byly analyzovány metodou tužka papír. Z rozhovorů se sestrami jsme zjistili, že většina sester má o autismu jen minimální znalosti a s dětmi s poruchou autistického spektra se nesetkávají tak často. Ale když se s dítětem s poruchou autistického spektra setkají, vnímají ho jako každé jiné, ale shodují se na tom, že práce s těmito dětmi je více náročná a specifická. Práce s těmito dětmi je specifická v tom, že ke každému se musí přistupovat velmi individuálně a přizpůsobit se jejich momentálnímu stavu. Také musíme zjistit, jak je na tom dítě v oblasti komunikace, zda nám rozumí a jestli je schopno nějaké spolupráce. Z rozhovorů s rodiči vyplynulo, že každé dítě se po narození vyvíjelo do nějaké doby normálním způsobem, dále děti byly v nemocnici hospitalizovány z důvodu diagnostického. Děti hospitalizaci v nemocnici snášely různě. Rodiče se ve většině případů shodují na velmi kladném přístupu zdravotnického personálu z osmi dotazovaných, jen jeden rodič uváděl, že přístup zdravotnického personálu mohl být lepší. Podle výsledků, vyplývajících z našeho výzkumu, by bylo vhodné rozšířit informace o tomto onemocnění, aby měl zdravotnický personál větší znalosti o tomto onemocnění. Zdravotnický personál, který nemá o tomto onemocnění takové znalosti, by se mohl například zúčastnit edukačního semináře, který by byl zaměřen na charakteristiku onemocnění, příčiny onemocnění, jejich příznaky a také na specifika ošetřovatelské péče.
GAP model kvality služeb na případu klubu Holmes Place Premium Anděl
Martincová, Lucie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: GAP model kvality služeb na případu klubu Holmes Place Premium Anděl Cíl práce: Cílem diplomové práce je pomocí GAP modelu mezer analyzovat příčiny vzniku mezer v procesu poskytování služeb, které klub Holmes Place Premium Anděl nabízí svým klientům. Na základě těchto analýz vznést konkrétní doporučení, jak tyto mezery minimalizovat a zvýšit tak kvalitu poskytovaných služeb. Metody: Jako metoda byl použit GAP model mezer. Jednotlivé mezery byly analyzovány pomocí dotazníkového šetření, kde základním souborem byl pracovní tým klubu, osobními rozhovory s vedením klubu a vlastním pozorováním. Výsledky: Výsledky analýz jsou prezentovány pomocí klasifikačních křížů, tabulek a grafů. Na jejich základě jsou nabídnuta určitá doporučení, jak odstranit případné nedostatky a tím zlepšit kvalitu poskytovaných služeb. Hodnocení zaměstnanců ukázalo největší nedostatky v mezeře 4 (plnění slibů marketingové komunikace), a v upřednostňování významu prodejů na úkor kvality služeb. Klíčová slova: fitness a wellness, služby, sportovní služby, kvalita služeb, GAP model kvality služeb, Holmes Place Premium Anděl Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
2 Martincová, Lada
5 Martincová, Lenka
1 Martincová, Lucia
4 Martincová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.