Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Employer branding v lokální pobočce globální společnosti
Míchková, Lucie ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Zajacová, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje analýze image zaměstnavatelské značky globální společnosti na lokálním trhu v České Republice. Jako teoretický základ byla zpracována definice značky, její hodnoty a řízení. Také byly definovány základní pojmy z oblasti Employer Brandingu: Employer Brand, EVP a byly zmíněny některé nástroje budování externí zaměstnavatelské značky. Cílem práce je zmapovat postoje vysokoškolských studentů k zaměstnavatelské značce vybrané lokální pobočky globální společnosti a ověřit, zda studium vybrané vysoké školy vnímání ovlivňuje. V praktické části se práce věnuje analýze konkrétní zaměstnavatelské značky a nástrojům externího budování značky. Je proveden dotazníkový výzkum mezi studenty a pro vyhodnocení je použita analýza rozptylu. Dalším výzkumným nástrojem jsou případové studie formou storytellingu, analýza volných asociací a sémantický diferenciál. Výsledkem jsou navržená doporučení pro společnost vycházející z vyhodnocení vnímání zaměstnavatelské značky a také vytvořený model ideálního zaměstnavatele.

Viz též: podobná jména autorů
2 Michková, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.