Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Škola, rodina, volný čas a hodnoty pražských žáků - změny v průběhu dvaceti let
Míšková, Aneta ; Rendl, Miroslav (vedoucí práce) ; Štech, Stanislav (oponent)
4 Abstrakt Práce je zaměřena na srovnání třech souborů pražských žáků z let 1991, 2002 a 2011 v oblastech rodinného zázemí, záměrů týkajících se vzdělávací kariéry, hodnotových preferencí a způsobu trávení volného času. Skládá se ze dvou základních částí: teoretické a empirické. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá rodinou a společnými činnostmi rodičů a dětí. Dále je zaměřena na podporu a pomoc rodičů s domácí přípravou dětí a na vliv rodiny a rodinných příslušníků na volbu následné vzdělávací dráhy. Druhá a třetí kapitola se věnuje hodnotovým orientacím žáků a jejich volnočasovým aktivitám. V praktické části se věnuji prezentaci dat získaných dotazníkovým šetřením u žáků osmých tříd základních škol. Tato data srovnávám s údaji získanými v letech 1991 a 2002 u stejně starých žáků na shodných pražských školách. Při srovnávání dat se zaměřuji na několik základních oblastí: na vzdělání a profesi rodičů, na reakce rodičů vzhledem ke školní úspěšnosti dítěte, na volbu střední školy z pohledu žáků a z pohledu rodičů, na hodnotové preference žáků a na volnočasové aktivity žáků.
Škola, rodina, volný čas a hodnoty pražských žáků - změny v průběhu dvaceti let
Míšková, Aneta ; Rendl, Miroslav (vedoucí práce) ; Štech, Stanislav (oponent)
4 Abstrakt Práce je zaměřena na srovnání třech souborů pražských žáků z let 1991, 2002 a 2011 v oblastech rodinného zázemí, záměrů týkajících se vzdělávací kariéry, hodnotových preferencí a způsobu trávení volného času. Skládá se ze dvou základních částí: teoretické a empirické. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá rodinou a společnými činnostmi rodičů a dětí. Dále je zaměřena na podporu a pomoc rodičů s domácí přípravou dětí a na vliv rodiny a rodinných příslušníků na volbu následné vzdělávací dráhy. Druhá a třetí kapitola se věnuje hodnotovým orientacím žáků a jejich volnočasovým aktivitám. V praktické části se věnuji prezentaci dat získaných dotazníkovým šetřením u žáků osmých tříd základních škol. Tato data srovnávám s údaji získanými v letech 1991 a 2002 u stejně starých žáků na shodných pražských školách. Při srovnávání dat se zaměřuji na několik základních oblastí: na vzdělání a profesi rodičů, na reakce rodičů vzhledem ke školní úspěšnosti dítěte, na volbu střední školy z pohledu žáků a z pohledu rodičů, na hodnotové preference žáků a na volnočasové aktivity žáků.

Viz též: podobná jména autorů
1 MIŠKOVÁ, Alžběta
7 Mišková, Alena
7 Míšková, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.