Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza komunikačních aktivit 3.ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015
Loušová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 3. ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015" si klade za cíl představit možnosti organizací pořádající kulturní události z hlediska jejich komunikačních aktivit na příkladu festivalu světla. Práce nejprve zasazuje umělecké festivaly do teoretického rámce a zhodnocuje jejich roli v kultuře a ve společnosti. Kulturní organizace a umělecké festivaly pak práce posuzuje z hlediska marketingu v prostředí umění. Teoretická část práce také zahrnuje aplikování marketingové komunikace na prostředí festivalů světla. Praktická část práce pak používá tato teoretická východiska a porovnává tak jejich využití na příkladu festivalu světla SIGNAL. Jsou stanoveny cíle práce, metodika i výzkumné otázky. Následně popisuje historii a charakter 3. ročníku tohoto festivalu. Další kapitola se věnuje marketingové strategii tohoto ročníku události, konkrétně popisuje její cíle, stanovenou cílovou skupinu i možnou konkurenci a následně je zpracována SWOT analýza festivalu i jeho komunikačních aktivit. V další části jsou analyzovány komunikační aktivity festivalu z hlediska marketingového i komunikačního mixu a spolupráci s partnery této události. Závěr bakalářské práce pak obsahuje zhodnocení komunikačních aktivit, odpovědi na položené otázky a komunikační doporučení.
Multimediální prvky online zpravodajství a jejich vliv na příjemce
Loušová, Barbora ; Hrůzová, Andrea (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Diplomová práce Multimediální prvky online zpravodajství a jejich vliv na příjemce se zabývá proměnou dnešní distribuce informací díky rozvoji internetu. Mediální instituce využívají tento nástroj jako prostředek k šíření svých sdělení a ze stejného důvodu zařazují ke zprávám také jednotlivé multimediální prvky. Internetové stránky umožňují rychleji předat informace velkému množství uživatelů. Multimediální prvky, jako například fotografie, fotogalerie, videa či infografiky, dovolují předat dodatečné informace, ale také přitáhnout pozornost příjemců. Cílem práce je zjistit, nakolik publikum oceňuje přínos multimediálních prvků a dokáže je zužitkovat při zpracování informací. V teoretické části jsou nejprve definovány jednotlivé složky lidského poznání, jako například pozornost, percepce či paměť čtenářů zpravodajských článků. Ty jsou dále reflektovány spolu s rozdílnými charakteristikami a sociálním zázemím příjemců zpravodajských obsahů. Neméně důležitý je pak popis jednotlivých teorií a výzkumů, jež se zabývaly vlivem multimediálních prvků na příjemce různých typů médií. Na teoretické poznatky navazuje kvantitativní výzkum v podobě experimentu a následného dotazníku. Výběrový soubor tvoří zástupci dnešní generace Z, tedy respondenti, jež s internetem vyrůstali. Na připravené webové stránce,...
Analýza komunikačních aktivit 3.ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015
Loušová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 3. ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015" si klade za cíl představit možnosti organizací pořádající kulturní události z hlediska jejich komunikačních aktivit na příkladu festivalu světla. Práce nejprve zasazuje umělecké festivaly do teoretického rámce a zhodnocuje jejich roli v kultuře a ve společnosti. Kulturní organizace a umělecké festivaly pak práce posuzuje z hlediska marketingu v prostředí umění. Teoretická část práce také zahrnuje aplikování marketingové komunikace na prostředí festivalů světla. Praktická část práce pak používá tato teoretická východiska a porovnává tak jejich využití na příkladu festivalu světla SIGNAL. Jsou stanoveny cíle práce, metodika i výzkumné otázky. Následně popisuje historii a charakter 3. ročníku tohoto festivalu. Další kapitola se věnuje marketingové strategii tohoto ročníku události, konkrétně popisuje její cíle, stanovenou cílovou skupinu i možnou konkurenci a následně je zpracována SWOT analýza festivalu i jeho komunikačních aktivit. V další části jsou analyzovány komunikační aktivity festivalu z hlediska marketingového i komunikačního mixu a spolupráci s partnery této události. Závěr bakalářské práce pak obsahuje zhodnocení komunikačních aktivit, odpovědi na položené otázky a komunikační doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.