Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
European migration crisis in Czech and Austrian media
Lohynský, Jan ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Role médií v Evropské migrační krizi je hlavním tématem této práce. V teoretické části se věnuji vysvětlení pojmů, konceptů a teorií, popisuji mediální systémy zemí České republiky a Rakouska, které jsou předmětem výzkumné části mé práce. V kapitole State-of-the-art představuji dosavadní výzkum tématu mediálního pokrytí Evropské migrační krize. Některé v této kapitole zahrnuté studie přinášejí nejen zajímavá zjištění, ale i inspiraci pro mou vlastní výzkumnou část. V praktické části představuji zvolenou metodologii, kterou tvoří kvantitativní obsahová analýza. Pro výzkum byly vybrány tištěné deníky v České republice a Rakousku. Celkových 502 článků bylo zaznamenaných, aby byly zajištěny výsledky a zjištění v rámci jednotlivých kategorií. Tato zjištění přinášejí odpovědi na 7 výzkumných otázek, které jsou založeny na množství článků ve vybraných médiích, tématech těchto článků, aktérech ve zpravodajství, označeních těch, kteří do Evropy přicházejí, využitých rámcích, nabízených vysvětleních a navrhovaných řešeních. Tato zjištění přinášejí podobnosti, ale i rozdíly mezi oběma zeměmi, které jsou předmětem zájmu této práce. Tato zjištění mohou být zobecněna jen do určité míry, protože uskutečněný výzkum má své limity. Nicméně lze uvést, že jde práce natolik hluboko, aby do této oblasti přinesla cenné...
Návrh obchodní strategie společnosti Praginfo s.r.o. se zaměřením na marketingovou komunikaci
Lohynský, Jan ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Návrh obchodní strategie společnosti Praginfo se zaměřením na marketingovou komunikaci" se zabývá analýzou teoretického základu souvisejícím s tvorbou obchodní strategie, popisuje společnost Praginfo a nabízí návrh nové obchodní strategie, která by společnosti měla zajistit rozvoj. V teoretické části práce vykládá klíčové pojmy spojené s podnikáním a cestovním ruchem, dále komplexně shrnuje teorii týkající se tvorby strategie a popisuje společnost Praginfo včetně trhů, na kterých firma působí a služeb, které nabízí. V rámci analýzy společnosti Praginfo práce nabízí i pohled na současnou marketingovou komunikaci firmy z důvodu tvorby kvalitnějšího návrhu marketingové komunikace v praktické části. V praktické části autor této práce využívá souboru informací nabytých v teoretické části, a sestavuje tak návrh obchodní strategie, jehož součástí je návrh vize a mise, dále nabízí tři klíčové situační analýzy, navrhuje stanovení strategických cílů a strategií vedoucích k jejich dosažení. V neposlední řadě se autor práce věnuje návrhu tvorby marketingové komunikace včetně rebrandingu a představení návrhu nového loga, která by měla společnosti pomoct dosahovat při implementaci nové strategie vyšší efektivnosti. Pro úplnost tato práce nabízí v rámci plánu implementace i odhadovaný...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.