Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Livovská, Lucia ; Odvárka, Antonín (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit přestupní autobusový a vlakový terminál a posunout tak veškerou městskou a meziměstskou dopravu na jedno místo poblíž městského centra. Předmětem návrhu je rozdělení na tři liniové zóny – každá zóna plní svoji roli svým umístěním. Jako dominanta parcely je v centru koncipován přestupní autobusový a vlakový terminál. Jižně od terminálu se nachází administrativní budovy, které slouží jako bariéra proti továrně nacházející se pod parcelou. Severně od terminálu se nachází objekty občanské vybavenosti a služeb, které jsou využívány jednak cestujícími a rovněž obytní zástavbou severně od parcely. K této zóně přiléhá i malý městský park v souladu se zelení pokrytou parcelou.
Hotel při ČPP aréně v Hradci Králové, nábřeží Orlice
Livovská, Lucia ; Mašek, Radomír (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi navrhování současných budov do historického kontextu centra města. Důraz je kladen na urbanistické začlenění nových objemů do současné struktury města a místa s jeho geniem loci. Výsledkem návrhu by měly být domy s charakterem a jasnými dispozicemi za využití kvalitních materiálů. Řešené území se nachází v blízkosti centra města Hradec Králové a je vymezeno ulicemi Komenského, I. Herrmanna a Hradeckou. Přímo sousedí s historickým jádrem města. Středem řešeného území protéká řeka Orlice rozdělující území na dvě samostatně řešené zóny, které spolu navzájem komunikují. Přítomnost řeky je považována za výrazný městotvorný prvek, který je nutné ve městě využít a podpořit. Jednou z charakteristik místa je špatný stav veřejných prostranství, několik výrazných bariér, ať už pohybových, provozních nebo pohledových a urbánně nepropojených ploch nebo neadekvátně využitých ploch a staveb. Okolí řeky Orlice, protékající centrem Hradce Králové, je z pohledu blízké historie velmi významnou, ale zároveň i těžko uchopitelnou částí Hradce Králové pro budoucí rozvoj. Všechna tři fakta – parcela v centru města, přítomnost řeky, ale i zanedbaná veřejná prostranství – vedou k tomu, že tato oblast musí být rehabilitována, revitalizována a zpřístupněna lidem.
Hotel při ČPP aréně v Hradci Králové, nábřeží Orlice
Livovská, Lucia ; Mašek, Radomír (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi navrhování současných budov do historického kontextu centra města. Důraz je kladen na urbanistické začlenění nových objemů do současné struktury města a místa s jeho geniem loci. Výsledkem návrhu by měly být domy s charakterem a jasnými dispozicemi za využití kvalitních materiálů. Řešené území se nachází v blízkosti centra města Hradec Králové a je vymezeno ulicemi Komenského, I. Herrmanna a Hradeckou. Přímo sousedí s historickým jádrem města. Středem řešeného území protéká řeka Orlice rozdělující území na dvě samostatně řešené zóny, které spolu navzájem komunikují. Přítomnost řeky je považována za výrazný městotvorný prvek, který je nutné ve městě využít a podpořit. Jednou z charakteristik místa je špatný stav veřejných prostranství, několik výrazných bariér, ať už pohybových, provozních nebo pohledových a urbánně nepropojených ploch nebo neadekvátně využitých ploch a staveb. Okolí řeky Orlice, protékající centrem Hradce Králové, je z pohledu blízké historie velmi významnou, ale zároveň i těžko uchopitelnou částí Hradce Králové pro budoucí rozvoj. Všechna tři fakta – parcela v centru města, přítomnost řeky, ale i zanedbaná veřejná prostranství – vedou k tomu, že tato oblast musí být rehabilitována, revitalizována a zpřístupněna lidem.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Livovská, Lucia ; Odvárka, Antonín (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit přestupní autobusový a vlakový terminál a posunout tak veškerou městskou a meziměstskou dopravu na jedno místo poblíž městského centra. Předmětem návrhu je rozdělení na tři liniové zóny – každá zóna plní svoji roli svým umístěním. Jako dominanta parcely je v centru koncipován přestupní autobusový a vlakový terminál. Jižně od terminálu se nachází administrativní budovy, které slouží jako bariéra proti továrně nacházející se pod parcelou. Severně od terminálu se nachází objekty občanské vybavenosti a služeb, které jsou využívány jednak cestujícími a rovněž obytní zástavbou severně od parcely. K této zóně přiléhá i malý městský park v souladu se zelení pokrytou parcelou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.