Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh indexu predikce finanční výkonnosti pro podporu rozhodování managementu nemocnic
Hajdíková, Taťána ; Černá, Anna (vedoucí práce) ; Lieskovská, Vanda (oponent) ; Lazar, Jaromír (oponent)
Disertační práce se zabývá manažerskými potřebami v oblasti finančního zdraví. Manažeři potřebují nástroj, pomocí něhož odhalí blížící se finanční úpadek nebo zhodnotí finanční kvalitu organizace. Svá rozhodnutí vážou na výkonnost, platební schopnost, zaměstnaneckou produktivitu, finanční zdroje a finanční riziko. V teoretické části práce je nutné vysvětlit neziskový sektor a jeho spojení s nemocničním prostředím. Je zapotřebí představit modely používané jak v České republice, tak v zahraničí, které spojuje společný prvek pro jejich tvorbu. Základním cílem této disertační práce je navržení modelu predikce finančního zdraví pro rozhodování managementu nemocnic, jejich vlastníků a zdravotních pojišťoven. K naplnění základního cíle musí být splněny tři dílčí cíle. Prvním cílem je za pomocí vícekriteriálních metod rozdělit nemocnice na zdravé a nezdravé. Druhým cílem je na základě expertního přístupu za podpory statistických metod výběr vhodných ukazatelů pro nemocniční prostředí a třetím cílem je najít vhodnou metodu ke stanovení váhového zastoupení jednotlivých ukazatelů v navrženém indexu a sestavit konečnou podobou nového finančního indexu pro nemocniční prostředí.
Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu
Čapek, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent) ; Lieskovská, Vanda (oponent) ; Rozmahel, Petr (oponent)
Disertační práce prezentuje teoretické přístupy ke category managementu, včetně definice jeho základního osmistupňového procesu. Implementace category managementu je uvedena na příkladech firmy Coca-Cola, které dokládají funkčnost navržené metodiky a cílů z úvodu této práce.
Značka Česká Kanada - zásady pro její udělování
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Lieskovská, Vanda (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit zásady pro udělování značky Česká Kanada dle požadavků a představ Agentury Česká Kanada, jako správce této značky. Pro vypracování její teoretické části byla použita odborná literatura zabývající se problematikou destinačního managementu a marketingu, brand managementu a značek obecně. Jako metodická pomůcka pro praktickou část byly použity již existující a fungující zásady regionu Šumava.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.