Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Volnočasové aktivity v době letních prázdnin
Lhoťanová, Anna ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Váchová, Alena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o táborové činnosti, jakožto o významné formě volnočasových aktivit pro děti v době letních prázdnin, a zaměřuje se na tvorbu programových náplní pro letní tábory. Cílem práce je prostřednictvím návrhu v praxi ověřené autorské celotáborové hry a výsledků dotazníkového šetření poskytnout tipy a doporučení pro tvorbu programových náplní dalším skupinám věnujících se táborové činnosti. Teoretická část se zabývá volným časem, výchovou ve volném čase, organizací letních táborů a především hrou. Praktická část obsahuje koncept ověřené celotáborové hry a dotazníkové šetření, které zjišťuje, zda táboroví vedoucí dokáží odhadnout, jak budou dětští účastníci tábor hodnotit, a jaké hry děti preferují.
Unplugged aktivity pro rozvoj informatického myšlení v rámci zájmového vzdělávání
Lhoťanová, Anna ; Štípek, Jiří (vedoucí práce) ; Vaňková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje informatického a algoritmického myšlení v prostředí neformálního vzdělávání, konkrétně v podmínkách letní táborové činnosti, která je jednou z forem zájmového vzdělávání. Prostřednictvím pedagogického experimentu ověřuje, zda lze rozvíjet informatické myšlení účastníků tábora zařazením unplugged aktivit do programové náplně. V rámci teoretické části jsou charakterizovány koncepty informatického a algoritmického myšlení a její součástí je také představení unplugged metodiky. Praktická část vyhodnocuje pedagogický terénní experiment, pro jehož potřeby byly vytvořeny 3 soubory unplugged aktivit a 2 sady testovacích nástrojů. Experiment proběhl v rámci dvou letních pobytových táborů pro děti od 9 do 18 let, které byly pro potřeby testování rozděleny do dvou věkových kategorií. V rámci experimentu bylo zjištěno, že podmínky letní táborové činnosti umožňují zařazení unplugged aktivit, které představují metodu umožňující rozvoj informatického myšlení účastníků tábora. Ukázalo se však, že aktivity mají vliv pouze na účastníky, kteří při nich vykazují větší míru participace a zájmu o předložený problém, což jsou typicky starší děti. KLÍČOVÁ SLOVA unplugged aktivity, informatické myšlení, algoritmické myšlení, zájmové vzdělávání, letní táborová činnost, hra
Volnočasové aktivity v době letních prázdnin
Lhoťanová, Anna ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Váchová, Alena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o táborové činnosti, jakožto o významné formě volnočasových aktivit pro děti v době letních prázdnin, a zaměřuje se na tvorbu programových náplní pro letní tábory. Cílem práce je prostřednictvím návrhu v praxi ověřené autorské celotáborové hry a výsledků dotazníkového šetření poskytnout tipy a doporučení pro tvorbu programových náplní dalším skupinám věnujících se táborové činnosti. Teoretická část se zabývá volným časem, výchovou ve volném čase, organizací letních táborů a především hrou. Praktická část obsahuje koncept ověřené celotáborové hry a dotazníkové šetření, které zjišťuje, zda táboroví vedoucí dokáží odhadnout, jak budou dětští účastníci tábor hodnotit, a jaké hry děti preferují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.