Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní marketing v ČR
Šrámek, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Lenk, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma mobilní marketing v ČR má za cíl zmapovat vývoj mobilních zařízení, návazných služeb a využití pro účely marketingu a marketingové komunikace. V teoretické části je zpracován vývoj a možnosti využití pro marketéry. Součástí této kapitoly jsou i případové studie, které vhodně doplňují popsané možnosti. Následuje praktická část, která je založena na kvantitativním a kvalitativním výzkumu. Kvantitativní výzkum byl proveden pomocí online dotazování a vzorek 100 respondentů byl zvolen záměrným výběrem. Cílem bylo zhodnotit aktuální situaci a zkušenosti s mobilním marketingem z pohledu běžných uživatelů. Kvalitativní výzkum byl proveden formou skupinové diskuse s experty z oblasti mobilního marketingu. Cílem bylo zjistit současné možnosti, míru využití a pohled na nejbližší budoucnost tohoto odvětví.
Marketingový mix vybrané firmy
Čapek, Michal ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Lenk, Jiří (oponent)
Tématické zaměření práce je marketing malých a středních firem. Práce se zabývá konkrétní malou firmou, která se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Autor analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmě pomohly oživit zájem zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.