Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vytvoření projektu "Volejbal, jak ho neznáš"
Lenc, Ondřej ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Vytvoření projektu "Volejbal, jak ho neznáš" Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit návrh projektového plánu, jenž by mohl být okamžitě aplikován a realizován. Dílčím cílem diplomové práce je vytvořit pozadí návrhu projektového plánu, respektive dát dohromady ucelenou koncepci projektu náborového typu, a to včetně jeho názvu a základních parametrů, loga, přínosu, řešení a financování. Metody: Metodologicky se diplomová práce opírá o kvalitativní výzkum dat ve formě kvalitativního hloubkového dotazování, konkrétně pak polostrukturovaných rozhovorů s otevřenými otázkami, uskutečněného na pěti respondentech. Záměrem rozhovorů bylo jednak zjistit, jak byl vytvořen a jak funguje projekt "Pojď hrát hokej" a to včetně náborové akce "Týden hokeje", a jednak zjistit možnosti přijetí projektu náborového typu v prostředí volejbalu v České republice. Za účelem těchto zjištění vybráni autor projektu "Pojď hrát hokej" a pořadatelka náborové akce "Týden hokeje", respektive vedoucí Úseku propagace a medializace při Českém volejbalovém svazu a dva sportovní manažeři ve volejbalových klubech. Výsledky: Za pomoci zjištění z výzkumu kvalitativních dat byla jednak sestavena ucelená koncepce projektu náborového typu se zaměřením na prostředí minivolebalu v České republice a jednak vytvořen návrh...
Výběr zahraničních hráčů a jejich využití v marketingu českých volejbalových klubů
Lenc, Ondřej ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Výběr zahraničních hráčů a jejich využití v marketingu českých volejbalových klubů Cíle: Hlavním cílem této práce je za pomoci marketingového výzkumu zjistit, jak kluby vybírají zahraniční hráče a jakým způsobem je využívají ve svých marketingových aktivitách. Následně pak formulovat doporučení, které by měly přispět ke zkvalitnění výběru zahraničních hráčů a jejich využití v marketingu. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito kvalitativního výzkumu, který byl založen na polostrukturovaném rozhovoru s manažery jednotlivých klubů. Výsledky rozhovorů byly podrobeny komparativní analýze, na jejímž základě byla vyhotovena doporučení. Výsledky: Z rozhovorů vyplynulo, že si manažeři bez zahraničních hráčů nedokáží dnešní prostředí nejvyšší volejbalové soutěže ani představit. Kromě výsledků, které by se s příchodem zahraničních hráčů měli zlepšit, vnímají manažeři zahraniční hráče jako zboží, které mohou prostřednictvím marketingu divákům prodat. Pro angažování zahraničních hráčů hovoří i fakt, že jsou co do platových požadavků výrazně levnější, než srovnatelní hráči z Čech. Při podpisu smluv se zahraničními hráči manažeři nejčastěji volí variantu jednoročního kontraktu s případnou obcí na rok další. Klíčová slova: globalizace, migrace, sportovní prostředí, marketingové prostředí, sociální sítě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.