Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Akceptace zrakového postižení v produktivním věku
Lešková, Denisa ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Ptáčková, Klára (oponent)
Bakalářská práce je zpracovaná v rovině teoreticko-empirické. Práce se věnuje problematice akceptace zrakového postižení v dospělosti. Teoretická část se dělí na tři kapitoly. První kapitola charakterizuje samotný produktivní věk a její podkapitoly popisují akceptaci a neakceptaci zrakového postižení a osobnost zrakově postiženého jedince. Druhá kapitola je zaměřená na zrakové postižení a zrakové vady. Třetí kapitola poskytuje pohled na zaměstnávání osob se zrakovým postižením v produktivním věku a problémy, se kterými se setkávají. Empirická část práce je popsána ve čtvrté kapitole a je postavena na interpretaci a analýze rozhovoru se zrakově postiženou osobou. Hlavním cílem rozhovoru bylo zjistit, jak se člověk vyrovná se zrakovým postižením v dospělosti. Práce je doplněna soupisem použité literatury a přílohami.
Imerzivní virtuální realita a stárnoucí populace
Lešková, Denisa ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Kolek, Lukáš (oponent)
(česky) Diplomová práce zkoumá možnosti využití imerzivní seniorů 65 let věku se zdravotními obtížemi rezidenčním zařízení prostřednictvím virtuálního cestovatelského zážitku v kontextu pociťovaného emocionálního stavu. Na danou problematiku nahlíží kombinací kvalitativní a kvantitativní analýzy. Teoretická část práce se zabývá imerzivní virtuální realitou a jejím uplatněním u seniorů v kontextu trávení volného času v Domovech pro seniory a poskytuje základní vhled analytické části autorka nejprve shrnuje dosavadní výzkum v včetně zachycení aktivních komerčních projektů virtuální reality u seniorů. Kvalitativně zkoumá zkušenosti s problematikou na českém trhu, a dále pomocí smíšeného výzkumu realizuje výzkumné šetření zaměřené na skupinu seniorů. Sběr dat byl proveden pomocí ých rozhovorů, pozorováním a standardizovanými dotazníky PANAS a Flow
Inkluze žáka s poruchou chování na 1. stupni ZŠ
Lešková, Denisa ; Mottlová, Jana (vedoucí práce) ; Šotolová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje problematiku poruch chování, inkluze a současnou situaci v českém školství. Praktická část je zaměřena na dvě české základní školy, kde jsem během školního roku 2016/2017 prováděla výzkum. V řešení zkoumaného problému je použita forma kvalitativního výzkumu a metody pozorování, rozbor textů a dokumentů, rozhovor a poznámkování. Ze získaných informací je vypracována celková kazuistika žáků s poruchami chování a popsané pedagogické přístupy jejich třídních učitelek. Provedeným výzkumem je zjištěno, že téma školní inkluze je aktuální a u učitelek známý pojen, který se jim ale někdy plete s pojmem integrace. Dále je zjištěno, že učitelky mají zkušenosti s dětmi s poruchou chování, ale ne vždy s nimi dokážou správně pracovat. Za hlavní je považováno zjištění, že učitelkám chybí vzdělání v speciálně pedagogické tématice, které by jim mohlo pomoct líp pracovat s dětmi s poruchou chování. Na základě toho je v závěru doporučeno zařadit do studia Učitelství na prvním stupni více předmětu týkajících se speciální pedagogiky a zvýšit počet speciálních pedagogů na běžných základních školách.
Akceptace zrakového postižení v produktivním věku
Lešková, Denisa ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Ptáčková, Klára (oponent)
Bakalářská práce je zpracovaná v rovině teoreticko-empirické. Práce se věnuje problematice akceptace zrakového postižení v dospělosti. Teoretická část se dělí na tři kapitoly. První kapitola charakterizuje samotný produktivní věk a její podkapitoly popisují akceptaci a neakceptaci zrakového postižení a osobnost zrakově postiženého jedince. Druhá kapitola je zaměřená na zrakové postižení a zrakové vady. Třetí kapitola poskytuje pohled na zaměstnávání osob se zrakovým postižením v produktivním věku a problémy, se kterými se setkávají. Empirická část práce je popsána ve čtvrté kapitole a je postavena na interpretaci a analýze rozhovoru se zrakově postiženou osobou. Hlavním cílem rozhovoru bylo zjistit, jak se člověk vyrovná se zrakovým postižením v dospělosti. Práce je doplněna soupisem použité literatury a přílohami.

Viz též: podobná jména autorů
1 Lešková, Daniela
1 Lešková, Diana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.