Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úsekuv žst. Planá nad Lužnicí
Švanda, Tomáš ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné desky umístěné na spodní ploše pražce. Cílem těchto prvků je mimo jiné zpomalit rozpad geometrických parametrů koleje a snížit tak potřebu zásahu do koleje, tedy náklady na údržbu. V současné době jsou podpražcové podložky osazeny ve třech zkušebních úsecích v síti SŽDC. Vliv podpražcových podložek je průběžně sledován. Ve zkušebních úsecích je přesnou nivelací sledována výšková poloha kolejnic. Bakalářská práce je věnována zkušebnímu úseku v žst. Planá nad Lužnicí. V rámci práce bylo provedeno měření nivelace v roce 2015, naměřená data byla vyhodnocena a porovnána s předchozími měřeními. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek byly dle dispozice zapracována také data z měření měřícím vozem.
Hodnocení zkušebního úseku s podpražcovými podložkami
Murínová, Klára ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné podložky umístěné na ložné ploše železničního pražce. Jejich hlavním přínosem je zmenšení namáhání pražcového podloží, zvýšení stability geometrických parametrů koleje, výsledné prodloužení životnosti koleje a snížení nákladů na údržbu. V České republice máme tři zkušební úseky, ve kterých jsou podpražcové podložky použity. Je v nich provozně ověřován jejich vliv. Bakalářská práce je zaměřena na zpracování a vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úseku v žst. Ústí nad Orlicí. V rámci zpracování bakalářské práce bylo provedeno několik měření výškové polohy koleje ve zkušebním úseku v letech 2016 a 2017, která byla zpracována a porovnána s měřeními z roku 2015. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek je zahrnuto i zpracování a vyhodnocení signálů z talířových snímačů, které slouží k měření tlaku v podloží od projíždějících souprav.
Optimalizace světelné křižovatky
Langer, Vojtěch ; Dosoudilová, Monika (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje rešerši metod používaných pro optimalizaci světelné křižovatky. Práce je rozdělena do čtyř částí. Nejprve je krátce představen postup používaný při návrhu řízení signalizace. Následuje popis disciplíny optimalizace. Stěžejní částí je pak rešerše používaných metod. V poslední části je řešena úloha návrhu parametrů světelného řízení fiktivní křižovatky.
Optimalizace světelné křižovatky
Langer, Vojtěch ; Dosoudilová, Monika (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje rešerši metod používaných pro optimalizaci světelné křižovatky. Práce je rozdělena do čtyř částí. Nejprve je krátce představen postup používaný při návrhu řízení signalizace. Následuje popis disciplíny optimalizace. Stěžejní částí je pak rešerše používaných metod. V poslední části je řešena úloha návrhu parametrů světelného řízení fiktivní křižovatky.
Hodnocení zkušebního úseku s podpražcovými podložkami
Murínová, Klára ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné podložky umístěné na ložné ploše železničního pražce. Jejich hlavním přínosem je zmenšení namáhání pražcového podloží, zvýšení stability geometrických parametrů koleje, výsledné prodloužení životnosti koleje a snížení nákladů na údržbu. V České republice máme tři zkušební úseky, ve kterých jsou podpražcové podložky použity. Je v nich provozně ověřován jejich vliv. Bakalářská práce je zaměřena na zpracování a vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úseku v žst. Ústí nad Orlicí. V rámci zpracování bakalářské práce bylo provedeno několik měření výškové polohy koleje ve zkušebním úseku v letech 2016 a 2017, která byla zpracována a porovnána s měřeními z roku 2015. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek je zahrnuto i zpracování a vyhodnocení signálů z talířových snímačů, které slouží k měření tlaku v podloží od projíždějících souprav.
Vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úsekuv žst. Planá nad Lužnicí
Švanda, Tomáš ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné desky umístěné na spodní ploše pražce. Cílem těchto prvků je mimo jiné zpomalit rozpad geometrických parametrů koleje a snížit tak potřebu zásahu do koleje, tedy náklady na údržbu. V současné době jsou podpražcové podložky osazeny ve třech zkušebních úsecích v síti SŽDC. Vliv podpražcových podložek je průběžně sledován. Ve zkušebních úsecích je přesnou nivelací sledována výšková poloha kolejnic. Bakalářská práce je věnována zkušebnímu úseku v žst. Planá nad Lužnicí. V rámci práce bylo provedeno měření nivelace v roce 2015, naměřená data byla vyhodnocena a porovnána s předchozími měřeními. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek byly dle dispozice zapracována také data z měření měřícím vozem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.