Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketingová komunikace firmy působící na trhu leadershipových programů
Langášová, Markéta ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem práce je analyzovat aktuální marketingovou komunikaci specifické firmy působící na trhu leadershipových programů a její efektivity. Na základě zjištění budou navrženy změny.Teoretické část prezentuje základní principy fungování online marketingu a představuje jeho kanály. Statistiky i názory expertů byly zahrnuty pro naznačení trendů a budoucího možného vývoje. Drhá část se skládá z analýz dat z Google Analytics, rozhovorů s cílovou skupinou a porovnání s konkurencí.
Krize kreditního ratingu a vnímání ratingových agentur po krizi
Langášová, Markéta ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Ratingové agentury jsou důležitým hráčem na dnešních finančních trzích. Dlouho si udržovaly své výjimečné postavení a přízeň investorů. V posledních letech se ale staly předmětem diskuzí, jako jedni z viníků americké hypoteční krize. Úlohou této práce je představit jakou roli agentury a samotný rating na dnešních trzích hrají a jakým způsobem ovlivnily počínající vývoj recese v USA. Cílem této práce je najít příčiny, které mohly zavinit nadhodnocení ratingů strukturovaných finančních instrumentů. Část práce je také zaměřena na analýzu po krizové situace v ratingovém průmyslu a porovnání podniknutých opatření zejména v USA a EU.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.