Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Volný čas rodin s dětmi předškolního věku v kontextu života na venkově
LAPŠANSKÁ, Lenka
Práce je empirickou kvalitativní studií zabývající se způsoby trávení volného času u rodin s dětmi předškolního věku v prostředí venkova. Teoretické ukotvení práce nachází v propojení třech podoblastí sociologického výzkumu - sociologie rodiny, životního způsobu a venkova - přičemž navazuje na aktuální rozpravu především v českých sociálních vědách. Empirická část představuje případovou studii ve vybraném regionu Českokrumlovska, který je specifický menší hustotou osídlení a venkovským způsobem života. Data budou získána prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Práce chce zodpovědět otázku po způsobech trávení volného času rodičů s dětmi ve venkovském prostředí. Práce bude zpracována podle Metodické pomůcky ke zpracování závěrečných prací.
Marketingové aktivity vybraných středních škol jako nástroj úspěšného náboru žáků
LAPŠANSKÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami, které střední školy realizují s cílem úspěšného náboru žáků do prvních ročníků. Práce nastiňuje, že v dnešní době konkurence mezi školami a nízké porodnosti se již nestačí spolehnout na tradiční prvky náboru žáků, ale je na místě hledat rozmanité způsoby propagace, které zdaleka přesahují základní aktivity typu dní otevřených dveří, náborových aktivit v devátém ročníku na základních školách nebo prezentace školy na veletrzích. Cílem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit marketingové aktivity vybraných středních škol, a to zejména ve vztahu k budoucím uchazečům. Teoretická část práce obsahuje úvod do problematiky marketingu a vymezuje základní pojmy z oblasti propagace a strategie školy. Dále osvětluje jednotlivé marketingové činnosti, které jsou pro školu efektivní a věnuje se i oblasti náboru žáků. Stěžejní je empirická část, která realizací kvantitativního výzkumu s využitím techniky dotazníkového šetření analyzuje jednotlivé marketingové aktivity, kterými vybrané školy oslovují budoucí uchazeče o studium. Výsledky kvantitativních dat výzkumu (od 97 respondentů z vedení středních škol v Jihočeském a třech sousedních krajích) směřují k analýze, na jejíž základě jsou navržena doporučení ke zlepšení marketingového chování středních škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.