Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Zezula, Vojtěch ; Doležal, Tomáš (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh modernizace marketingové strategie, která je tvořena za pomocí dat získaných z předešlého ročníku Moravské ligy Taekwon-Do ITF. Úvodní část práce obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná ke zpracování praktické části. Objasňuje terminologii marketingu, marketingové strategie. Praktická část je následně tvořena analýzou předchozího ročníku, přičemž výsledky slouží jako podklady pro samotnou inovaci marketingové strategie.
Projekt – Středoškolská sportovní liga
Novotný, Dominik ; Antoš, Petr (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření konceptu středoškolské sportovní ligy v České republice a na její praktické využití. Práce zobrazuje všechny potřebné informace k vytvoření sportovní ligy na středních školách. Je zde analyzován současný stav středoškolských lig a navrhována vlastní řešení.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní organizace
Šášková, Simona ; Hniličková, Barbora (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní organizaci TANEČNÍ STUDIO B-FRESH. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou organizaci a společně s výsledky ankety ji využiji k vlastním návrhům inovací.
Projekt – Pořádání cyklistického tréninkového kempu v zahraničí
Ohřál, Adam ; Kundera, Václav (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření projektu na pořádání cyklistického tréninkového kempu v zahraničí. Vychází z úvodních teoretických poznatků, dále analyzuje aktuální tržní prostředí a konkurenci. Poté následuje vytvoření projektu s ekonomickým vyhodnocením a marketingovým návrhem.
Projekt - Fitness program pro tělocvičny a fitcentra
Dovrtěl, Michal ; Drbošalová, Veronika (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu uceleného fitness programu. Vychází z teoretické části, kde jsou zahrnuty všechny aspekty použité dále v praktické části. Celá práce se opírá o analytickou část, kde se zabývám fakty ohledně tvorby tohoto programu. V praktické části je vypracovaný podrobný ekonomické návrh.
Projekt – Organizace tanečního maratonu
Fikejzová, Kristýna ; Mach, Jan (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá organizací tanečního maratonu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy jako manažer, projektový management a sportovní marketing. Také jsou čtenáři seznámeni s charakteristikou tance a jeho vlastnostmi. K analýze současného stavu jsem využila anketu a SWOT analýzu. Dále se věnuji přípravě a organizaci tanečního maratonu včetně návrhů na jeho inovaci.
Inovace marketingové strategie mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu a marketingové strategie. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingové strategie. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingovou strategii této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh modernizace marketingové strategie.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Cupalová, Nicol ; Smolka, Ondřej (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní akci GALA DANCE STARLET 2014. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou akci pro využití na následné návrhy vlastních inovací s výsledky ankety.
Strategie získávání finančních prostředků pro vybranou sportovní akci
Kováčová, Hana ; Meluzín, Michal (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na strategie získávání finančních prostředků pro vybranou sportovní akci, konkrétně tenisový turnaj TC Brno cup. Práce obsahuje zhodnocení turnaje organizovaného v minulém roce a vytvoření vlastního návrhu na jeho lepší financování.
Návrh inovace organizace vybrané sportovní akce
Holländerová, Petra ; Stránská,, Soňa (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na návrh inovácie organizácie basketbalového turnaja. Práca sa skladá z teoretických, analytickej a návrhovej časti. Formou anketového šetrenia zisťujem aktuálny stav basketbalu na Slovensku. V práci je rozobraný finančný plán, marketing a management športovej akcie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 KYSEL, Jiří
3 Kyseľ, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.