Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekt – Organizace tanečního maratonu
Fikejzová, Kristýna ; Mach, Jan (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá organizací tanečního maratonu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy jako manažer, projektový management a sportovní marketing. Také jsou čtenáři seznámeni s charakteristikou tance a jeho vlastnostmi. K analýze současného stavu jsem využila anketu a SWOT analýzu. Dále se věnuji přípravě a organizaci tanečního maratonu včetně návrhů na jeho inovaci.
Sponzoring a reklama jako zdroj financování fotbalového klubu
Vašendová, Dominika ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na financování sportovního klubu. Jedním ze dvou primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Práce se zabývá podstatou a smyslem sponzoringu, jeho typy a cíli. Neoddělitelnou součástí financování sportovního klubu je jeho reklamní využití. Tato část práce charakterizuje druhy a cíle reklam a tvorbu reklamní kampaně. Cílem této bakalářské práce je analýza sportovního sponzoringu a reklamy jako komunikačního nástroje sponzorských společností.
Strategie získávání finančních prostředků pro vybranou sportovní akci
Pernicová, Kateřina ; Mištová, Lucie (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Úkolem bakalářské práce je snaha o získání finančních prostředků, které použiji na výdaje, které budou spojeny s pořádáním fotbalového soustředění pro ženské týmy. Prostřednictvím určitých aktivit, které vymyslím a zrealizuji, se pokusím získat peníze, o které pak bude snížena celková částka za kemp pro účastníky.
Návrh modernizace marketingové strategie Českého atletického svazu
Hlavatá, Michaela ; Žirovnický, Antonín (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie Českého atletického svazu. První část práce definuje teoretická východiska, objasňuje terminologii marketingu a marketingové strategie. V praktické části jsou zjišťovaná potřebná data, na jejichž základě je provedena analýza současné komunikace a propagace. Výsledky analýzy slouží jako podklady pro návrhy modernizace marketingové strategie.
Projekt - Fitness program pro tělocvičny a fitcentra
Dovrtěl, Michal ; Drbošalová, Veronika (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu uceleného fitness programu. Vychází z teoretické části, kde jsou zahrnuty všechny aspekty použité dále v praktické části. Celá práce se opírá o analytickou část, kde se zabývám fakty ohledně tvorby tohoto programu. V praktické části je vypracovaný podrobný ekonomické návrh.
Šéftrenér AC Moravská Slavia Brno
Ambrosová, Aneta ; Hejl, Jaromír (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o otázce zařazení služeb šéftrenéra do chodu atletického klubu Moravská Slavia Brno. Analýzy současné situace v klubu, které jsou v ní použity, se zaměřují především na stav a podmínky tréninku dětí a dospělých, výsledky členů klubu a jeho ekonomickou situaci. Na základě zjištěných údajů je navržen rozsah zapojení šéftrenéra do chodu klubu a s tím spojené návrhy na zlepšení finanční a organizační situace AC Moravské Slavie.
Letní tábor se zaměřením na florbal
Kejvalová, Pavlína ; Hodinková, Monika (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním projektu letního tábora se zaměřením na florbal. Je zaměřena na analýzu podmínek pro uspořádání tábora. Výsledek analýzy je použit pro návrh realizace tábora a jeho programu. Hlavním úkolem je vytvořit nejvhodnější řešení pro letní tábor s florbalovou tématikou v podmínkách Centra sportovních aktivit a zpracovat jej do reálné podoby.
Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Šatníková, Eva ; Fáberová, Markéta (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na financování hokejového klubu. Jedním z primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Další nedílné součásti financování klubu jsou jeho reklamní možnosti. V práci je specifikováno jaké má klub sponzory, jaká je spolupráce se sponzory, co jim klub nabízí za protislužby a jaké pro sponzory plynou výhody ze sponzorování hokejového klubu. Reklamní část je zpracována jako jedna z protislužeb klubu pro sponzora.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Cupalová, Nicol ; Smolka, Ondřej (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní akci GALA DANCE STARLET 2014. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou akci pro využití na následné návrhy vlastních inovací s výsledky ankety.
Testování pohyblivosti dětí mladšího školního věku a jeho vyhodnocení
Brantová, Tereza ; Nováková, Marie (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je otestovat pohyblivost dětí mladšího školního věku, výsledky vyhodnotit a poté navrhnout vlastní řešení přispívající k optimálnímu zdraví dětí. Na základě zjištěných informací v rámci této práce vytvořím návrh sportovních aktivit provozovaných na základních školách. Součástí návrhu bude také stanovení ceny pomocí kalkulace nákladů a cen konkurence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 KYSEL, Jiří
4 Kyseľ, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.