Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klíčové faktory interního koučování v organizacích
Květoňová, Markéta ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací a popisem faktorů, které ovlivňují interní koučování v organizacích. Na základě poznatků z odborných zdrojů jsou představeny cíle, principy a modely koučování, osoba kouče a přínosy koučování pro jedince. Dále je koučování představeno v kontextu organizace jakožto jedna z metod rozvoje. Důraz je kladen na interní koučování a jeho proces a na interní kouče. Součástí práce je empirické šetření ve vybraných organizacích v České republice, na jehož základě jsou představeny klíčové faktory ovlivňující interní koučování v organizacích, a to z pohledu garantů koučování, interních koučů a klientů koučování. Klíčová slova: koučování, interní koučování, rozvoj zaměstnanců, proces koučování, kouč, koučovaný
Sámské výtvarné umění v kontextu vývoje sámské kultury
Květoňová, Markéta ; Rychlík, Martin (vedoucí práce) ; Boukal, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat vývoj sámského výtvarného umění v kontextu vývoje celé sámské kultury. Vývoj je sledován od konce doby kamenné až do současnosti. Důraz je kladen především na období před christianizací (tedy před koncem 17. století), v němž bylo umění hluboce propojeno s tehdejšími náboženskými a mytologickými představami, a dále na 20. a 21. století, kdy převládá snaha vypořádat se s tvrdou asimilační politikou majoritních národů a demonstrovat skrze umění svou vlastní identitu a etnickou svéráznost. Zároveň však nelze opomenout protichůdné vlivy, jimiž jsou globalizace a turismus. Klíčová slova: Sámové, výtvarné umění, kultury, mytologie, náboženství, globalizace, kulturní identita
Metody získávání pracovníků
Květoňová, Markéta ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Háša, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá získáváním pracovníků, tedy personální činností přímo ovlivňující kvalitu pracovníků v organizaci. Práce se zaměřuje na tři základní oblasti, a to na proces získávání pracovníků, metody získávání pracovníků z vnějších zdrojů a personální marketing. Jednotlivé oblasti jsou teoreticky představeny na základě poznatků z odborné literatury a odborných článků. Kromě tohoto teoretického rámce jsou pro srovnání uvedeny výsledky vlastního kvalitativního šetření zabývajícího se získáváním pracovníků v sedmi velkých organizacích. Pozornost je věnována zejména otázce, do jaké míry dominuje jako metoda získávání pracovníků internet. V této souvislosti se práce zabývá kariérními stránkami, pracovními servery i sociálními sítěmi, které doposud odborná literatura jako metodu získávání pracovníků opomíjí. Dále je pozornost věnována nástrojům personálního marketingu a jeho cílovým skupinám.

Viz též: podobná jména autorů
1 KVĚTOŇOVÁ, Michala
1 Květoňová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.