Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Celebrity marketing pražských muzikálů
Kuzmová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Meiserová, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje problematice celebrity marketingu pražských muzikálů, který je výraznou charakteristikou současné pražské muzikálové scény. V teoretické části práce jsou představeny základní teorie studia celebrit a konkrétní specifika marketingového mixu muzikálů, ve kterém celebrity mají podstatnou úlohu. Okrajově se práce věnuje také aktuální muzikálové nadprodukci a s ní souvisejícím problémům v marketingové činnosti muzikálových produkcí. Stěžejní částí této práce je pak vlastní výzkum, který byl realizován analýzou propagačních materiálů největších pražských muzikálových produkcí, a zároveň dotazníkovým šetřením mezi návštěvníky muzikálových inscenací. Cílem tohoto výzkumu bylo posoudit současný celebrity marketing pražských muzikálů a vliv účinkování celebrit na rozhodování o návštěvě muzikálu.
Specifika tvorby novinářských a fanouškovských muzikálových recenzí
Kuzmová, Tereza ; Štechová, Markéta (vedoucí práce) ; Jansa, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá specifiky souvisejícími s tvorbou novinářských a fanouškovských muzikálových recenzí. V teoretické části práce jsou postupně představeny základní charakteristiky kulturní žurnalistiky, a obsahové a formální aspekty recenze jakožto publicistického žánru. Vymezena jsou zde také specifika divadelní recenze, která je druhem recenze umělecké. V této části je zároveň stručně prezentována problematika definice muzikálu jako divadelního žánru, a jeho vývoje ve světě i v České republice, včetně nastínění situace na současné české muzikálové scéně. V závěru teoretické části je představen český fenomén posledních let, kterým je aktivní tvorba fanouškovských recenzí muzikálových inscenací. Praktická část této bakalářské práce je pak založena na vlastním kvalitativním výzkumu tvorby muzikálových recenzí, provedeném metodou rozhovoru s návodem. Na základě čtyř uskutečněných rozhovorů se dvěma amatérskými a dvěma profesionálními muzikálovými recenzenty, a následném rozboru těchto rozhovorů, jsou v práci určena specifika tvorby recenzí muzikálu, včetně míry jejich významu. Součástí práce je zároveň komparace amatérského a profesionálního přístupu k psaní recenze muzikálové inscenace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.