Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Joura, Vítězslav ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Kutnar, Vít (oponent)
Tato disertační práce se zabývá marketingovými strategiemi na českém trhu stavebních produktů a všemi aspekty kupního chování během výběru a pokrývání střechy. Český trh stavebních výrobků je souborem mnoha vztahů mezi různými distribučními články: výrobními, prodejními, projekčními a instalačními. Tato práce se zabývá jak modelem 4P, který rozšiřuje o další 3P, tak marketingovým mixem spotřebitele 4C. Kvantitativní průzkum pokrývačů a kvalitativní průzkum pokrývačů a prodejců střešních krytin potvrdil, že pokrývač je nejblíže při výběru investora. Jako takový má velký vliv na jeho rozhodování a je schopný změnit jeho finální rozhodnutí. Lokální blízkost prodejce střešních krytin je zásadním faktorem pro nákup v daném místě prodeje. Dle regionu České republiky je možné nalézt rozdíly v používaných střešních materiálech. Rozdíl může být dán historickým zvykem, ovlivňováním a znalostí značky střešních krytin v daném regionu nebo funkcionalitou střešní krytiny, která je požadována vzhledem k přírodním podmínkám. Všechny distribuční články na českém trhu střešních krytin používají marketing pro dosahování svých cílů: prodej střešních krytin a sní spojených služeb. Dalším přínosem práce je i navržení modelů rozhodování distribučních mezičlánků a investorů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kutnar, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.