Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Typologie zákazníků českých sázkových společností
Med, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kunzmann, Lucia (oponent)
Název: Typologie zákazníků českých sázkových kanceláří Cíle: Hlavním cílem tohoto výzkumu je vytvoření typologie současných zákazníků českých sázkových kanceláří. Metody: Pro získání výsledků byl proveden marketingový kvantitativní výzkum pomocí elektronického i osobního dotazování. Základní soubor byl tvořen všemi sázejícími v České republice a výběrový soubor 210 respondenty. Ti byli zastoupení jak zákazníky, kteří sází online prostřednictvím počítače, přes aplikaci, tak i těmi z kamenných poboček. Sběr dat trval po dobu dvou týdnů. Výsledky: Výsledky setření jsou uvedeny v kapitole analytická část. Jsou zdrojem pro syntetickou část, ve které pomocí matematicko- popisných metod byli zákazníci sázkových kanceláří rozděleni do tří typů a stručně popsány jako Počítač, Aplikace a Kancelář. Klíčová slova: Typologie, zákazník, segmentace, sázkové kanceláře, sázky, loterie, marketing, marketingový výzkum.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.